0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Античні філософи про душу 3 (ID:1133312)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 25
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ ……………………………………………………………………….3 Античні філософи про душу ……………………………………………...5 Висновок …………………………………………………………………...25 Список використаної літератури …………………………………………26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Перші філософи стародавньої Греції визначили фундамен¬тальну філософську проблему виникнення порядку, Логосу із Хаосу. Існування Логосу поряд із Хаосом суперечить визначен¬ням цих термінів. Вирішення даної суперечності було здійснене Гераклітом завдяки створенню першого вчення про розвиток, зміни в світі шляхом боротьби протилежностей. Виникла в YI ст. до н.е. в м.Мiлетi, була одним з осередків іонійської філософської традиції. Основними представ¬никами були Фалес (625-547 рр. до н.е.), Анаксiмандр (610-546 рр. до н.е.), Анаксiмен (588-525 рр. до н.е.). Вчення мiлетцiв про природний початок світу протистав¬ляється міфологічним уявленням про створення світу богами із хаосу. Міфи про богів мiлетцi вважають зайвим припущенням про сторонні сили, які світові не потрібні для його виник¬нення та існування. Мiфологiчно-теогонiчне тлумачення світу у мiлетцiв замінюється Логосом (у значенні ‘‘слово’‘‘‘,’‘смисл’‘, ‘‘судження’‘, ‘‘задум’‘, ‘‘порядок’‘, ‘‘гармонiя’‘, ‘‘закон’‘). Даний термін мiлетцями ще не використовувався, їхнє вчення фактич¬но вiдповiдає головним визначенням поняття ‘‘Логос’‘. Вперше цей термін ввів послідовник мiлетської філософії Геракліт, маючи на увазі космічний порядок, який забезпечується неза¬лежним від людей i богів законом буття. В спробах визначити першопочаток ці філософи повністю ще не відмежувалися від міфологічної традиції використовувати чуттєво-наочнi образи, тому ззовні їх тексти нагадують міф, а не аналітичну систему понять. Уподоблення першопочатку особливій природній стихії, що доступна чуттєвому сприйняттю (це: вода - Фалес, повітря - Анаксiмен, вогонь - Геракліт) продовжує традиції саме мiфологiчного опису. Проте вже у Анаксiмандра поняття про ‘‘апейрон’‘, який не дається безпосередньо чуттям, а може бути осягнутий лише розумом, являє собою крок до суто поняттєвого відображення світу. Апейрон, однак, ще не уявляється як по-няття взагалі, він визначається як найменша частинка, першо¬речовина, яка з причин мікроскопічності своїх розмірів не може бути відчутною. Визначальна тенденція цієї школи - намагання знайти не¬видиму простим оком єдність у видимій багатоманітності ре¬чей. Ця єдність може бути опанована тільки розумом. Причому вона розглядається як завжди існуюча в безмежному Космосі. Першопочаток породжує всю багатоманітність речей, обіймає все існуюче, оформлюючи його в упорядкований Космос, i керує рухом та розвитком Космосу.