0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток сенсорики в процесі конструктивної діяльності у дошкільників (ID:1133531)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 46
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗНАЧЕННЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Особливості сенсорного розвитку дитини дошкільника 5 1.2. Завдання сенсорного виховання дітей дошкільного віку в різних вікових групах 6 1.3. Ігри і вправи для сенсорного розвитку 10 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ОРГАНІЗАЦІЇ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 12 2.1. Особливості планування проведення занять та психолого-педагогічні рекомендації по сенсорному розвитку дітей 12 2.2. Розробка занять по сенсорному розвитку дітей 18 2.3. Підбиття підсумків експериментальної роботи 23 2.4. Організація процесу формування сенсорної сфери у дітей 28 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження процесу формування сенсорного розвитку дітей визначається недостатньою увагою до цієї складової їх загального психо-фізичного розвитку в системі дошкільного виховання. Проблема нашого дослідження полягає в недостатньому використанні потенціалу гри, як одного із засобів виховання сенсорної культури у дітей. Рішення даної проблеми зумовило вибір теми нашого дослідження: «Психолого-педагогічні умови сенсорного розвитку дітей». Сенсорний розвиток дитини — це розвиток її сприйняття та формування уявлень про зовнішні властивості предметів; їх форми, колір, розмір, положення в просторі, а також аромати, смак тощо. Значення сенсорного виховання в ранньому та дошкільному віці важко переоцінити. Саме цей вік є найбільш впливовим для вдосконалення діяльності органів відчуттів, накопичення уявлень про навколишній світ. Видатні зарубіжні вчені в галузі дошкільної педагогіки (Ф.Фребель, М.Монтессорі), а також відомі представники вітчизняної дошкільної педагогіки та психології (О.І.Тихєєва, О.В.Запорожець, А.П.Усова та ін.) справедливо вважали, що сенсорне виховання, яке спрямоване на забезпечення повноцінного сенсорного розвитку, є однією із базових вмінь дитини раннього та дошкільного віку.[15, с.52]. Сенсорний розвиток, який сприяє формуванню повноцінного сприйняття навколишньої дійсності, є основою пізнання світу, першою сходинкою якого є чуттєвий досвід. Успішність розумового, фізичного, естетичного виховання значною мірою залежить від рівня сенсорного розвитку дітей, тобто від того, наскільки досконало дитина чує, бачить, відчуває навколишнє. Дослідженням цієї проблеми займалися такі видатні педагоги і психологи, як З. М. Богуславська, Л. С. Венгер, А. В. Запорожець, В. П. Зінченко, А. А. Катаєва, М. М. Подд 'яков, А. П. Усова, Ш. А. Абдуллаєва, Е. А. Александрян, М. Ю. Кистяковская, Н. С. Карпінська, С. Л. Новосьолова, Е. Г. Пілюгіна та інші які представленні в списку використаних джерел. Велике значення у сенсорному вихованні має формування у дітей уявлень про сесорні еталони – загальноприйняті зразки зовнішніх якостей предметів. Об'єкт дослідження: процес розвитку та формування сенсорної сфери у дітей в умовах освітнього закладу. Предмет дослідження: шляхи та засоби виховання сенсорного розвитку в дитинстві. Мета роботи: виявити особливості розвитку сенсорики в процесі конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. Завданнями курсової роботи: 1. Вивчити стан проблеми в психолого-педагогічній літературі і теоретично її обґрунтувати. 2. Вибрати й описати методики сенсорного розвитку дітей. 3. Провести експериментальну роботу та проаналізувати результати дослідження. 4. Сформулювати висновки. Методи дослідження: теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури; бесіди, спостереження; проведення експериментально-педагогічної роботи (констатуючий, формуючий, контрольний етапи дослідження ).