0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості сюжетно - рольової гри дошкільника (ID:1135940)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 41
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИСЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИДОШКІЛЬНИКА 5 1.1. Сюжетно-рольова гра,як засіб всебічного розвитку дитини 5 1.2. Характеристика основних видів ігор та їх класифікація 7 1.3.Вплив сюжетно-рольової гри на формування позитивних взаємовідносин дітей 13 РОЗДІЛ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ ЯК ЧИННИКА РОЗВИТКУ ПОЗИТИВНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ПРИКЛАДІ ДИТЯЧОГО САДКА 17 2.1. Констатуючий етап дослідницької роботи 17 2.2. Формуючий етап дослідження 29 2.3. Контрольний етап дослідницької роботи 33 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми.На сучасному етапі оновлення дошкільної освіти увага акцентується на вихованні всебічно розвиненої дитини, яка має бути повністю підготована до самостійного життя в суспільстві, що потребує життєздатних, самостійних, комунікабельних особистостей. Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» [21] одним із напрямів цілісного процесу дошкільної освіти є її «…спрямування до набуття дитиною життєвого соціального досвіду, забезпечення різнобічного (у тому числі ціннісного, морально – соціального,інтелектуального) розвитку малюка». Саме остання складова займає в сучасній педагогіці одне з головних місць, оскільки інтелектуальний розвиток передбачає, перш за все, набуття здатності розуміти, усвідомлювати, пояснювати, перетворювати навколишню дійсність. Одним з основних факторів інтелектуального розвитку дитини виступає сюжетно-рольова гра, яка зумовлює найголовніші зміни в психологічних особливостях особистості дошкільника. Зображуючи в сюжеті певні відносини між людьми, дитина тим самим засвоює їх. Відповідно, сюжетно-рольова гра не може виникнути, якщо дитина не знайома із взаєминами людей, яких вона зображає. Беручи на себе різні ролі, діти за рахунок зміни позицій можуть навчитися виділяти переживання інших людей. Тому у дітей підвищується прагнення поводитися морально. Але щоб такий етичний зміст дійсно став головним у поведінці дитини, він має бути включеним до виконання реальних завдань, у вирішенні яких дитина буде діяти від свого імені, а не з позиції ролі, яку вона виконує у грі. Зважаючи на це, у сюжетно-рольовій грі фахівці з дитячого розвитку виділяють два плани: сюжетно-рольові відносини та реальні відносини з приводу гри.[13, c. 27] Вивченням особливостей сюжетно - рольової гри дошкільника займалися багато педагогів і психологи: Д. Б. Ельконін, Виготський Л.С., Менджрітская Д.В., Венгер Л.А., Мухіна В.С., Васильєва М.А., Щербакова Є.І., Русскова Л.В., Короткова Н.А. Мацкевич М., Новосьолова С.Л, Гавриш Н.В., Ладивір С.О.,В.І.Ядешко та інші Мета курсової роботи полягає в аналізі питання сюжетно-рольових ігор, їх видів, застосуванні в розвитку дитини. Об'єктом дослідження є сюжетно-рольова гра. Предметом дослідження є особливості розвитку комунікативних функцій дітей молодшого дошкільного віку у процесі творчих ігор. У першому розділі курсової роботи розкривається питання особливості сюжетно - рольової гри у дошкільників. У другому розділі курсової роботи наведено опис проведеного дослідження з даної теми, результати дослідження та корекційної роботи, описана програма корекційної роботи з дітьми дитячого саду. Курсова робота складається з 42 сторінки друкованого тексту, двух розділів, вступу, висновків, списку використаних джерел з 31 найменувань та містить 7 таблиць та 5 рисунків.