0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості розвитку уяви дошкільного віку (ID:1136035)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЯВИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1. Теоретичні основи уяви 5 1.2. Аналіз психологічної літератури з проблеми розвитку уяви у дітей дошкільного віку 12 1.3. Уява старшого дошкільника 19 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИК З РОЗВИТКУ УЯВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 23 2.1. Постановка дослідження 23 2.2. Методика проведення дослідження 24 2.3. Аналіз результатів дослідження 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 36  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Останнім часом у суспільстві все гостріше постає питання про виховання творчої особистості. У зв'язку з цим виникає необхідність у вивченні розвитку творчих процесів людини і пошуку шляхів їх оптимізації. Психологи довели, що уява широко включена у творчу діяльність людини на різних етапах її життя. Уява є необхідною складовою художньої, конструктивної, музичної, взагалі будь-якої творчої діяльності. Особливо значущим стає виявлення специфіки творчої уяви, закономірностей її становлення і розвитку у дітей дошкільного віку. Результати зарубіжних і вітчизняних психологічних досліджень показують, що уява, як адекватно-образне мислення, позитивно впливає на психіку дитини, його інтелектуальну діяльність, загальний розвиток і характер. Так, наприклад, психолог О.М. Дьяченко пише: «Уява - це нібито чуйний музичний інструмент, оволодіння яким відкриває можливості самовираження, вимагає від дитини виконання власних задумів і бажань». Л.С.Виготський пише: «Найсуттєвіша відмінність уяви від інших форм психічної діяльності людини полягає в наступному: уява не повторює в тих же поєднаннях і в тих же формах окремі враження, які накопичені раніше, а будує якісь нові ряди з раніше накопичених вражень». Дослідженням уяви людини займалися багато психологів, серед них: О.В. Боровик, Л.М. Веккер, Д.С.Брунер, А.В. Брушлінський, О. В. Запорожец, А. І. Кирилова, А.В. Петровський, Т. Рібо, Г.С.Родіонова, О. Святкова, А. Страунінг, Л.Ю. Субботіна, І.П. Фарман та ін. Зважаючи на вищесказане, можна зробити висновок, що вивчення уяви у дітей старшого дошкільного віку та її діагностування є актуальним, чим і обумовлений вибір теми курсової роботи «Психологічні особливості розвитку уяви дітей дошкільного віку». Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка психологічних особливостей розвитку уяви дітей дошкільного віку. Для досягнення поставленої мети було поставлено низку завдань дослідження:  Розглянути теоретичні засади дослідження уяви дітей дошкільного віку: розкрити поняття «уява», її функції і види, показати вікову динаміку розвитку уяви дітей дошкільного віку;  Провести емпіричне дослідження та проаналізувати особливості розвитку уяви дітей дошкільного віку;  Підібрати систему ігор, завдань та вправ для розвитку уяви дітей дошкільного віку та провести формувальний експеримент і оцінити його ефективність;  Розробити психолого-педагогічні рекомендації батькам щодо розвитку уяви дітей дошкільного віку. Об’єктом дослідження є уява дітей як вищий пізнавальний процес. Предмет дослідження: психологічні особливості розвитку уяви дітей дошкільного віку. Для досягнення мети і вирішення завдань курсової роботи були використані такі методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, синтез і узагальнення відомих результатів дослідження; емпіричні методи дослідження уяви (методика «придумай розповідь» Р.С.Нємова, методика «Намалюй що-небудь» Т.Д. Марцинківського, методика «Придумай гру» Т.Д. Марцинківського); контрольний і формувальний експеримент. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів із підрозділами, загального висновку, списку використаних джерел.