Розвиток емоційно естетичного сприймання та аналізу форми учня (ID:1136143)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………………3
Розділ 1. Емоційно - естетичне сприймання учнів
як психолого-педагогічна проблема
1.1. Поняття та педагогічний зміст емоційно - естетичного
виховання……………………………………………………………..5
1.2. педагогічні умови реалізації завдань
емоційно - естетичного виховання………………………………….16
1.3. Засоби емоційно - естетичного виховання особистості учня..21
Розділ 2. Розвиток у учнів емоційно - естетичного сприйняття
2.1. Формування емоційно-естетичної культури
учнів засобами мистецтва………………………………………….23
2.2. Творчий зв’язок уроків математики і образотворчого
мистецтва……………………………………………………………...24
2.3. Твори живопису як засіб емоційно - естетичного
виховання учнів ……………………………………………………..26
Висновки…………………………………………………………………….39
Список використаних джерел……………………………………………..41
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження емоційно - естетичного виховання полягає в тому , що його можна застосовувати не тільки в образотворчому мистецтві, але й у повсякденному житті. Воно має велике значення на Емоційно - естетичне сприймання школярів. Адже, формування особистості - це найважливіше завдання вчителя, як школяр сприйме перші кроки в житті естетики, в такому напрямку і буде формуватися його естетичне сприйняття світу та культури.
Об’єктом вивчення емоційно - естетичного виховання є особистість, важливою складовою всебічного гармонійного розвитку особистості є Емоційно - естетичне сприймання.
Емоційно - естетичне сприймання — складова частина виховного процесу, безпосередньо спрямована на формування здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси в усіх сферах діяльності людини.
Методологічною засадою емоційно - естетичного виховання є естетика - наука про загальні закономірності художнього освоєння людиною, про сутність і форми відображення й перетворення життя за законами краси, про роль мистецтва в розвитку суспільства[5,4].
Завданням емоційно - естетичного виховання є не тільки розширення художнього сприймання, списку прочитаних книг, почутих музичних творів, а й організація людських почуттів, духовного росту особистості, регуляція і корекція поведінки.
Предметом емоційно - естетичного циклу - література, образотворче мистецтво, музика забезпечують учням елементарні знання і навички практичної творчості, естетичної поведінки. У позакласній роботі емоційно - естетичне сприймання проводиться в різних творчих об'єднаннях учнів (хорових колективах, оркестрах народних інструментів, хореографічних, фольклору, образотворчого мистецтва тощо).
Метою є сформування емоційно - естетичного смаку та естетичного ідеалу і розвиток здатності оцінювати прекрасне дасть людині змогу зрозуміти суть прекрасного[5,5].
Інші роботи з даної категорії: