0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток творчості в будівельних іграх у дошкільників (ID:1136226)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 28
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ БУДІВЕЛЬНИХ ІГОР 5 1.1. Сутність та поняття будівельних ігор 5 1.2. Види будівельних ігор 7 1.3. Вплив будівельних ігор на розвиток творчості дошкільників 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДІВ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ В БУДІВЕЛЬНИХ ІГРАХ У ДОШКІЛЬНИКІВ 11 2.1. Основні методичні напрацювання шодо сучасного застосування будівельних ігор для розвитку творчості у дошкільників 11 2.2. Експериментальне дослідження впливу будівельних ігор на розвиток творчості дошкільників 15 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Розвиток творчого потенціалу, емоцій і почуттів, в ігровій діяльності – найактуальніша проблема сучасної психології і педагогіки. Дитяча творчість – це своєрідна самостійна сфера духовного життя. В.А. Сухомлинський підкреслював, що в дитячому творчості відбувається самовираження і самоствердження дитини, яскраво розкривається його індивідуальність. Актуальність теми даної курсової роботи полягає в тому, що дошкільна педагогіка будується на принципі «навчаємось, граючись». Будівельні ігри більше, ніж інші види ігор, наближені до творчої продуктивної діяльності дорослих. Дошкільник живе у світі фантазій. У його свідомості переплітаються реальне і вигадане, життя і уява. Уява виявляється в усіх видах діяльності малюка. Слабка критичність мислення визначає видиме багатство уяви дітей. І вже в самому ранньому віці ми знаходимо у дітей творчі процеси, які завжди краще виражаються в іграх, і, зокрема, будівельних. Конструктивно-будівельні гри в дитячому саду загальновизнані творчими і розглядаються як різновид сюжетно-рольових ігор. Тут не обходиться без мотиву, ігрового задуму, ролі, правил, ігрових дій, результату. Провідну роль гри у розвитку творчості дитини відзначали такі відомі педагоги і психологи: К.Д.Ушинський, Н.К.Крупська, А. М.Горький, А.В.Луначарський, А.С.Макаренко, Л.С.Виготський, А.Н. Леонтьєв, Д.Б.Ельконін та ін. На думку педагогів Н.Горбатих, А.Давидчук, З.Ліштван, В.Нечаєва, Л.Парамонова та ін.) значний потенціал розвитку творчості належить саме будівельно-конструктивним іграм. Об’єктом даної курсової роботи є будівельні ігри. Предметом є педагогічні умови розвитку творчості в будівельні грі дітей старшого дошкільного віку. Метою даної навчально-дослідної роботи є виявити та обґрунтувати педагогічні умови розвитку творчості в будівельній грі. Поставлена мети зумовила виконання наступних завдань:  визначити сутність та поняття будівельних ігор  навести види будівельних ігор  дослідити вплив будівельних ігор на розвиток творчості дошкільників  викласти та аналізувати основні методичні напрацювання шодо сучасного застосування будівельних для розвитку творчості у дошкільників  провести експериментальне дослідження впливу будівельних ігор на розвиток творчості дошкільників Гіпотеза: різноманітність будівельних ігор, що застосовуються в процесі навчання, сприяє розвитку творчості у дітей старшого дошкільного віку. Методи дослідження: наукові (аналіз, синтез, узагальнення, класифікація), емпіричні. Курсова робота складається з 29 сторінок друкованого тексту, вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. У списку використаних джерел 15 найменувань.