0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні характеристики невстигаючих учнів (ID:115238)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 41
Рік виконання: 2010
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………..…… 3 РОЗДІЛ I. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ НЕУСПІШНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Неуспішність та її психолого-педагогічні причини……………….........6 1.2. Психологічна характеристика невстигаючих у навчанні………………17 1.3. Особливості пізнавальної сфери молодших школярів……...……… …22 РОЗДІЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Опис процедури та методик дослідження психічних чинників неуспішності молодших школярів……………………………………………...24 2.2. Аналіз отриманих результатів досліджень психічних чинників неуспішності молодших школярів……………………………………………...30 ВИСНОВКИ……………………………………………………..…………. …...38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ….……...…………………………….40 ДОДАТКИ.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для оцінювання зорового диференційованого сприйняття учнів 4-А класу нами була використана методика «Знайди квадрат», результати якої позначені в таблиці 1. Як показують результати методики, серед учнів, що у навчанні виявляють високий рівень, лише 60 % мають високий рівень розвитку зорового диференційованого сприйняття, 20 % - достатній і 20 % - середній рівень. Серед учнів, які виявляють середній рівень навчальних досягнень, високий рівень розвитку зорового диференційованого сприйняття показали 83 % і добрий рівень – 16 %. Середнього рівня взагалі немає. Можна зробити висновок, що не завжди рівень розвитку зорового диференційованого сприйняття впливає на результати навчання. Методика «Пишемо кружечками» використовувалася, щоб визначити здатність учня вирізняти фонему в потоці мовлення, тобто оцінити слухове сприйняття учнів. Результати дослідження позначені в таблиці 2. Аналізуючи рівень розвитку слухового сприйняття учнів з середнім рівнем навчальних досягнень, робимо висновок, що 50 % із них мають високий рівень розвитку слухового сприйняття і 33 % - добрий. Це означає, що на навчальну діяльність цих учнів мають вплив інші фактори.