0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості спілкування підлітків у реальному житті залежно від Е-активності. (ID:129928)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 73+27
Рік виконання: 2016
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 7 ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ Е-АКТИВНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ СПІЛКУВАННЯ ПІДЛІТКІВ В СОЦІАЛЬНІЙ ВЗАЄМОДІЇ ЗАЛЕЖНО ВІД Е-АКТИВНОСТІ 7 1.1. Психологічні характеристики Е-активності підлітків 7 1.2. Характеристика особливостей спілкування та соціальної взаємодії підлітків 19 1.3. Вплив Е-активності підлітка на його взаємовідносини з оточуючими 29 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 41 РОЗДІЛ ІІ 42 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПІЛКУВАННЯ ПІДЛІТКІВ В СОЦІАЛЬНІЙ ВЗАЄМОДІЇЇ У РЕАЛЬНОМУ ЖИТТІ ЗАЛЕЖНО ВІД Е-АКТИВНОСТІ 42 1.1 Опис методів та процедури проведення дослідження 42 2.2 Аналіз отриманих результатів 54 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 63 ВИСНОВКИ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 68
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ ІІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПІЛКУВАННЯ ПІДЛІТКІВ В СОЦІАЛЬНІЙ ВЗАЄМОДІЇЇ У РЕАЛЬНОМУ ЖИТТІ ЗАЛЕЖНО ВІД Е-АКТИВНОСТІ В наступному розділі ми експериментально досліджуємо особливості спілкування підлітків в соціальній взаємодії у реальному житті залежно від Е-активності. В даному розділі ми визначаємо мету експериментального дослідження, детально описуємо обрані нами методи та процедуру дослідження. В розділі представлені результати первинної діагностики в контрольній та експериментальній групах. На основі результатів діагностики, розроблено та апробовано корекційну програму, спрямовану на корекцію спілкування підлітків. Результати вторинної та первинної діагностики обраховувалися за Т-критерієм Стьюдента для залежних вибірок. 1.1 Опис методів та процедури проведення дослідження В теоретичній частині нашої роботи ми розглянули теоретичні аспекти та основні підходи до вивчення даної теми, ми з’ясували, що впровадження інформаційних технологій, які сприяють інтенсифікації комунікативних процесів у суспільстві, окреслило комплекс проблем, пов’язаних із необхідністю вивчення специфіки діяльності та спілкування особистості в Інтернеті. На сьогодні вже здійснено окремі теоретико-експериментальні дослідження різноманітних аспектів діяльності та комунікації особистості у середовищі комп’ютерних мереж, специфіки активності віртуальних співтовариств, проблем, пов’язаних з діяльністю людини в Інтернеті (О.Н.Арестова, Ю.Д.Бабаєва, Л.Н.Бабанін, А.Є.Войскунський, А.Є.Жичкіна, Е.Рейд, Дж.Сулер, К.Янг). Виходячи з даних опрацьованих в теоретичній частині ми знаємо, що ключовим чинником соціалізації є спілкування, завдяки якому індивід засвоює загальнолюдський досвід, накопичує знання, оволодіває вміннями і навичками, формує свою свідомість і самосвідомість, переконання, духовні потреби, ідеали. Розширення спектру форм діяльності в Інтернеті поступово перетворило її на окрему сферу активності людини, що займає все більше життєвого часу особистості, долучаючись до процесів її становлення та самореалізації. При цьому значне місце в структурі активності людини у просторі Інтернету займають спілкування та міжособистісні стосунки, які можуть виступати дієвим доповненням до традиційних засобів соціалізації особистості [18]. Ми також з’ясували, що найпоширенішою потребою спілкування у віртуальному світі є недостатнє насичення спілкуванням в реальному житті. Якщо ж причиною використання Інтернету для спілкування є задоволення фрустрованих в реальному соціальному житті потреб, то така ситуація може призвести до інтернет-адикції - залежності від Інтернету. Якщо ж говорити про вікові особливості, то в підлітковому віці діти прагнуть до розширення сфери спілкування підвищення його індивідуалізації. Для підлітків також важливо бути в центрі уваги, їм властива вибірковість у стосунках. Завдяки своїй анонімності, нерегламентованості поведінки, можливості проявляти велику свободу, добровільності контактів Е-активні підлітки через спілкування в мережі Інтернет задовольняють свою потребу у спілкуванні, переживанні нового досвіду та самовиявленні. Тож нам стало відомо, що у віртуальному світі підлітки намагаються певним чином задовольнити низку своїх потреб, але «втеча» у віртуальний світ може носити згубний характер, призвести до того, що діти стануть залежними від Інтернету, в реальному житті їх спілкування може стати емоційно холодним, вони втікатимуть у віртуальний світ, щоб бути такими, якими вони себе там створили. Отже, комунікація, опосередкована комп’ютерними мережами, може мати значний вплив на спілкування підлітків у реальному житті, змістові та якісні характеристики якого потребують ґрунтовного теоретико-експериментального дослідження, оскільки серед найактивніших учасників комунікативних процесів у мережевих співтовариствах є підлітки. Метою нашого експериментального дослідження є експериментальним шляхом визначити особливості спілкування підлітків в соціальній взаємодії у реальному житті залежно від Е-активності та на основі проведеного дослідження розробити та апробувати корекційну програму. Об’єктом є спілкування підлітків. Предметом є спілкування підлітків в соціальній взаємодії залежно від Е-активності.