0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості дослідження тривожності в підлітковому віці (ID:133822)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 38
Рік виконання: 2014
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ В ОСІБ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ 1.1. Психофізіологічні особливості осіб підліткового віку …………...……….6 1.2. Термінологічний аналіз поняття «тривожність»……………… ……...…..10 1.3 Особливості дослідження тривожності в підлітковому віці……….………12 РОЗДІЛ 2. ПСИХОДІАГНОСТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇЇ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТРИВОЖНОСТІ В ОСІБ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ 2.1. Психодіагностичні рекомендації……………………………………………..18 2.2. Вихідні дані………………………………………………………………..…..19 2.3. Опис та аналіз отриманих результатів…………………………………….…20 Висновки……………………………………………………………………………26Список використаних джерел …………………………………………………….29 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підлітковий вік – це період розвитку дітей від 11-12 до 15-16 років, що характеризується підйомом життєдіяльності та перебудуванням організму і є одним із складних періодів в онтогенезі людини. У цей період відбувається не тільки перебудування психологічних структур, що склалися раніше, але виникають нові утворення, закладаються основи свідомої поведінки, вимальовується загальна спрямованість у формуванні моральних уявлень і соціальних установок [13, с. 192]. Підлітковий вік багатий переживаннями, труднощами та кризами. У цей період закладаються стійкі форми поведінки, риси характеру, способи емоційного реагування; це пора досягнень, стрімкого нарощування знань, умінь; становлення «Я», набуття нової соціальної позиції. Разом з тим, це втрата дитячого світовідчуття, поява почуття тривожності і психологічного дискомфорту. Проблема тривожності займає особливе місце у сучасному науковому знанні. Це «центральна проблема сучасної цивілізації», найважливіша характеристика нашого часу їй надається значення основного «життєвого переживання сучасності». Тому не дивно, що цій проблемі присвячена велика кількість досліджень, причому не тільки у психології та психіатрії, але й в біохімії, фізіології, філософії та соціології [8, с. 7]. Варто зазначити, що на даний час у соціально-психологічні літературі зростає кількість публікацій, що стосуються проблеми тривожності. Це вказує на зростання інтересу до вивчення цієї проблеми. Тема тривожності є однією з найбільш актуальних проблем у сучасній психолого-педагогічній літературі. Оскільки серед негативних переживань людини тривожність займає особливе місце, часто вона призводить до зниження працездатності, продуктивності діяльності, до труднощів у спілкуванні. У стані тривоги , особливо особи підліткового віку, як правило, переживають не одну емоцію, а деяку комбінацію різних емоцій, кожна з яких впливає на їх соціальні взаємини, на їх соматичний стан, на сприйняття, мислення та поведінку. Ключовою емоцією в суб'єктивному переживанні тривоги є страх. Саме тривожність знаходиться в основі цілої низки психологічних труднощів дитинства, в тому числі порушень розвитку та поведінки дитини і підлітка. Дана тема потребує уваги тому, що тривожність іноді важко розпізнати. Трапляються такі випадки, що діти з високою тривожністю вважаються «слухняними», «безпроблемними» для батьків та вчителів, а інші з «поганою поведінкою», «некеровані» та «неуважні». Як і у першому так і в другому випадку ці діти потребують кваліфікованої допомоги з боку психологів та педагогів. Даною проблемою у вітчизняній і зарубіжній психології займались такі вчені як К. Еріксон, У. Морган, Ю.В. Пахомов, Ю. Ханін, Г. Айзенк, Б. Вяткін, Ч. Спілбергер, Н. Махоні, Е. Соколов, Е.Г. Ейдеміллєр, А.І. Захаров. Вони багато років досліджували явище підліткової тривожності.