0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості сприймання соціальної реклами старшими підлітками (ID:147765)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 80
Рік виконання: 2016
Вартість: 500 грн
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ СПРИЙМАННЯ ОСОБИСТІСТЮ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ…………………………………………………………..7 1.1. Теоретичний аналіз підходів до вивчення соціальної реклами як засобу психологічного впливу на особистість……………………………………..7 1.2. Види соціальної реклами……………………………………………..17 1.3. Вплив вікових особливостей старших підлітків на сприймання ними соціальної реклами…………………………………………………………………23 Висновки до Розділу 1………………………………………….…………………..31 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПРИЙМАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ СТАРШИМИ ПІДЛІТКАМИ………………………………………………………………………33 2.1. Етапи емпіричного дослідження……………………………………….33 2.2. Процедура емпіричного дослідження…………………………………33 2.3. Методи емпіричного дослідження……………………………………..38 2.4. Загальна характеристика вибірки……………………………...………43 Висновки до Розділу 2……………………………………………………………...44 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПРИЙМАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ СТАРШИМИ ПІДЛІТКАМИ………………………………………………………………………45 3.1. Аналіз результатів дослідження по кожному виду соціальної реклами……………………………………………………………………….45 3.2. Аналіз гендерних відмінностей сприймання соціальної реклами…...57 3.3. Рекомендації……………………………………………………………..60 Висновки до Розділу 3……………………………………………………………...65 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..67 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…71 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..77
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. В умовах сучасного суспільства вивчення реклами з точки зору психології набуває все більшого значення. Сьогодні реклама стає частиною повсякденної культури і виступає одним із показників розвитку суспільства. При цьому приходить розуміння того, що реклама не пов'язана лише з комерційними інтересами, але і з формуванням у споживачів системи певних цінностей, ідей і стандартів. Молодь є уособленням майбутнього людства. Однак сьогодні серед української молоді досить поширеними є тенденції девіантної поведінки, пов’язані, в першу чергу, з безконтрольним вживанням тютюнових, алкогольних виробів та з веденням ранніх, безладних та небезпечних статевих стосунків. Наслідком цього є недостатня сформованість у молоді України поведінкових установок позитивно спрямованої поведінки. Зараз соціальна реклама широко використовується як засіб здійснення коригуючого впливу на свідомість окремих соціальних груп та українського суспільства в цілому. Тому дуже важливо, щоб цей вплив був здійснений правильно, а реклама була максимально ефективною, тобто формувала цінності здорового образу життя та викликала необхідні поведінкові зміни у молодіжної цільової аудиторії [68; 49]. На жаль, проблематика впливу соціальної реклами на молодь у вітчизняній психології досліджена недостатньо. Таким чином, актуальність обраної теми з одного боку викликана потребами практики у підвищенні ефективності здійснення впливу на молодь засобами соціальної реклами, з другого боку – у розширенні уявлень науковців про психологічні механізми сприймання соціальної реклами підлітками. Теоретичною основою даної роботи виступали праці як вітчизняних, так і зарубіжних вчених: Я. Гілінського, В. Гурова, А. Капської, В. Корченова, Н. Лавриченко, Л. Федотової, K. Glanz, F. Lewis. Вивчення сутності та особливостей поняття соціальної реклами було предметом дослідження Н. Арацкої, Т. Астахової, Л. Березовець, О. Грубіна, С. Ісаєва, Є. Курочкіної, Д. Огілві. Проте у працях науковців недостатньо висвітлені питання, які пов’язані з визначенням та розробкою критеріїв ефективності соціальної реклами для юнаків, її якості, психологічної продуманості, з обґрунтуванням дієвості соціальної реклами в умовах соціальної рекламно-інформаційної кампанії, розробкою методики використання та впровадження соціального рекламного продукту на всіх рівнях її організації. Деякі аспекти, що стосуються виявлення соціально-педагогічних умов, які сприяють формуванню позитивно спрямованої поведінки молоді, знайшли своє відображення у теоретичних працях І. Артюхової, К. Байші, І. Беха, О. Голоцван, В. Гуріна, О. Донцова, В. Іванова, А. Капської, О. Карпенко, О. Пилипенко, В. Ядова. Однак, для розв’язання та реалізації даної проблеми необхідні відповідні теоретичні узагальнення, осмислення та напрацювання практичних підходів формування позитивно спрямованої поведінки особистості за допомогою впливу соціального рекламування, обґрунтований вибір оптимальних видів соціальної реклами, з’ясування основних умов оптимального забезпечення та реалізації впливу засобів соціальної реклами, визначення соціально-психологічних можливостей впливу соціальної реклами на особистість. Об’єкт дослідження: процес сприймання соціальної реклами. Предмет дослідження: психологічні особливості сприймання різних типів соціальної реклами в старшому підлітковому віці. Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сприймання підлітками різних типів соціальної реклами та визначенні найбільш ефективних рекламних засобів у сфері профілактики шкідливих звичок серед молоді. Гіпотеза: старші підлітки по-різному сприймають різні види соціальної реклами, а найкраще старшими підлітками сприймається креативна соціальна реклама. Відповідно до мети та гіпотези дослідження було поставлено наступні завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз підходів до визначення понять «соціальна реклама» й «інформаційне середовище» та проаналізувати психологічні механізми впливу і критерії ефективності соціальної реклами. 2. Вивчити основні типи соціальної реклами, спрямованої на профілактику шкідливих звичок у підлітків. 3. Провести емпіричне дослідження для визначення психологічних особливостей сприймання підлітками різних типів соціальної реклами. 4. Виявити та проаналізувати відмінності в оцінці рекламних роликів хлопцями та дівчатами. 5. Розробити рекомендації для продюсерів соціальної реклами та психологів, які працюють з підлітками. Методи наукового дослідження, що були обрані для реалізації мети: • Теоретичні методи: метод критичного аналізу, метод узагальнення, метод систематизації наукової інформації на основі осмислення першоджерел. • Емпіричні методи – метод анкетування, метод семантичного диференціалу Ч. Осгуда, методика «Диференціальна шкала емоцій К. Ізарда». • Інтерпретаційні методи. Практичне значення дослідження: результати роботи можуть бути використані в практичній діяльності рекламістів для профілактики шкідливих звичок серед молоді засобами соціальної реклами. Окремі положення та результати дослідження можна використовувати при викладанні дисциплін спеціальності «Маркетинг» та при викладанні дисципліни «Психологія реклами», а також у роботі практичних психологів зі старшими підлітками. Емпірична база дослідження: для визначення особливостей сприймання соціальної реклами було проведено емпіричне дослідження на базі різних шкіл міста Києва, в якому брали участь учні 9-11 класів. Загальна кількість вибірки складає 60 досліджуваних. Структура та обсяг роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, що нараховує 84 джерел, з яких 2 іноземною мовою та 2 додатків. Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту, вміщує 5 таблиць, 11 рисунків.