0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості розвитку пам’яті дошкільника (ID:184899)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2016
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДОШКІЛЬНИКА 1.1. Поняття пам’яті та загальна характеристика видів пам’яті 1.2. Теоретичні основи розвитку пам’яті у дошкільників РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДОШКІЛЬНИКА 2.1. Організація та характеристика методик дослідження 2.2. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДОШКІЛЬНИКА 1.1.Поняття пам’яті та загальна характеристика видів пам’яті Пам’ять – це вища психічна функція,дана лише людині,розвиток якої починається разом з розвитком мозку ще на третьому тижні внутрішньоутробного розвитку.Але вона не є якоюсь самостійною функцією, а найтіснішим чином пов’язана з особою,внутрішнім світом людини,його визначеннями,інтересами.Тому розвиток і вдосконалення пам’яті-це наслідок зміни стосунків людини з навколишнім світом і людьми.Цікаво,що здібність до створення уявних образів починає розвиватися лише у міру опанування мови.Абсолютно ясно,що уміння формувати зорові образи пов’язані із знанням навколишнього світу.Маленька дитина повинна спочатку пізнати довколишню дійсність,аби згодом дістати можливість відновлювати її у вигляді уявних картин.У міру розвитку дитини пам’ять,продовжує удосконалюватися,дозволяє їй дізнаватись все більше і більше цікавої нової інформації,пов’язувати цю інформацію із старим запасом знань.Розвиток пам’яті веде за собою розвиток мислення,мови.Пам’ять відкриває маленькій людині можливість пізнавати навколишній світ,без неї не можливий розвиток мови,а значить і мислення,тому вона має принципово велике значення для психічного розвитку дитини.Упродовж дошкільного дитинства в пам’яті дітей відбуваються суттєві зміни.Пам’ять дошкільника здебільшого мимовільна,тобто найчастіше він не ставить перед собою свідомої мети щось запам’ятати.Запам’ятовування і пригадування відбуваються в діяльності і залежать від її характеру.Дитина легко і надовго запам’ятовує те,що її цікавить,приваблює своєю яскравістю,незвичністю,динамізмом,з чим вона активно діяла.Істотну роль у цьому відіграє слово.