0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Повышения конкурентоспособности коммерческого предприятия 69. Особливості організації турів для людей з обмеженими можливостями. (ID:231422)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 82
Рік виконання: 2018
Вартість: 1600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ 1.1. Поняття «детермінанти» та його значення у сферах сучасної науки 1.2. Аналіз основних підходів до проблеми творчого мислення у психологічній науці 1.3. Професійне становлення як один з критеріїв розвитку особистості 1.4. Роль емоційної сфери як психологічної детермінанти у розвитку творчого мислення майбутніх психологів під час професійного становлення Висновки до першого розділу РОЗДІЛ II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ЯК ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ 2.1. Методика, організація і процедура дослідження 2.2. Аналіз результатів дослідження Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ 3.1. Методика, завдання та організація формувального експерименту 3.2. Впровадження програми розвитку творчого мислення на основі управління емоційною сферою 3.3. Результати ефективності впровадження програми психологічного впливу Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Поняття «детермінанти» та його значення у сферах сучасної науки Поняття «детермінанта» та «детермінант» все частіше зустрічаються в публікаціях вітчизняних вчених. Поштовхом є факт прогресуючої глобалізації світової науки. Тлумачення визначення слова «детермінант» набуває видозмінених трактувань, після його застосування у таких сферах, як психологія, медицина, біологія, економіка, будівництво, юриспруденція та інші. Поняття «детермінант» приймає функцію складової певного сектору та його компонент [1]. Нажаль національними та зарубіжними науковцями трактування поняття «детермінант» приділено не достатню увагу і слід детальніше розглянути загальні визначення з історичного погляду та сучасного застосування даного терміну. Поняття терміну «детермінант» набуває різного значення у латинській чи грецькій мовах, при використанні його у сучасних реаліях наукових підходів, вчень, галузях економіки. Слід зосередитись на тому що, «детермінант» – це складова, компонент, визначник, причина, умова. На думку Жоржа Гурвича, «детермінанта – це універсальний чинник, який стимулює інтегрування окремих реалій суспільної дійсності в соціальні рамки або середовище, які вже існують (щойно виникли, відомі давно, створені штучно); позиціонуючи зазначені реалії у визначеному місці соціального простору, детермінанта їх наповнює змістом, зумовленим функціональною спрямованістю зазначеного середовища» [9]. При цьому перспективність інтегрування факту залежить від адекватного – психологічного, соціологічного, історичного – сприйняття суб’єктом соціального обрамлення, в якому перебігає сам процес, ініційований впливом тієї чи іншої детермінанти. 3.1. Методика, завдання та організація формувального експерименту Людству притаманна творчість, яка проявляється у багатьох сферах. Що ж таке творчість? Тлумачний словник дає таке визначення: «Творчість - процес людської діяльності, що створює якісно нові матеріальні і духовні цінності. Творчість являє собою здатність людини із наявного матеріалу творити (на основі пізнання закономірностей об’єктивного світу) нову реальність, що задовольняє різноманітні суспільні потреби. Будь-яка праця може бути творчою. Види творчості визначаються специфікою діяльності: творчість винахідника, організатора, наукова і художня творчість і т.п.» [22]. Психологічна термінологія поповнилась поняттям «креативність». Американський психолог Е.Фромм запропонував наступне визначення цього феномену: «Це здатність дивуватися і пізнавати, це вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, це націленість на відкриття нового і здатність до глибокого усвідомлення свого досвіду». Поняття «креативність» (від лат. сreatio - творити, створювати) охоплює сукупність мислительних і особистісних якостей (здібностей), що сприяють прояву і становленню творчості як суб’єктивного, з індивідуальним відтінком стилю діяльності особистості [13; 35].