0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток мотиваційних складових самовизначення особистості (ID:253082)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 31
Рік виконання: 2015
Вартість: 190
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ .5 1.1 Проблема самовизначення в науковій літературі 5 1.2. Мотивація та мотиваційні складові самовизначення 8 1.3 Особливості віку старшокласників 12 РОЗДІЛ 2. ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ СКЛАДОВИХ САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ 18 2.1 Опис методик діагностичного досліду 18 2.2. Результати діагностики мотиваційних складових самовизначення особистості 20 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
а сьогодні поняття особистісного самовизначення ще не отримало однозначного трактування. Проте реальне життя вимагає вирішення цієї проблеми як на теоретичному, так і на практичному рівнях, особливо якщо йдеться про самовизначення юнаків, яке є центральним новоутворенням їхньої психіки. Нині самовизначення можна розглядати як процес та результат ідентифікації себе з особистістю, спираючись на соціо-культурні цінності, визначення сенсу свого існування та зайняття активної позиції. Важливою частиною даного питання є особистістне самовизначення [16]. Особистісне самовизначення — специфічна пізнавальна діяльність людини, яка відтворює загальну структуру діяльності, тому до складу самовизначення входять: мета, мотив, засоби і результат. Метою вважається поглиблення знань індивіда про себе, збагачення образу «Я» та інтеграція його в цілісну Я-концепцію, а в перспективі — формування гармонійної ідентичності. Мотивом для цього виступає потреба в оволодінні діями, узгодження бажань, можливостей, на кшталт «Я хочу, можу і так зроблю». Засобами особистісного самовизначення людини є розумові операції аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння, які складають підґрунтя рефлексії. Невід’ємну роль відіграє самооцінка, що поєднує роботу пізнавальної та афективної сфер психіки, зумовлює прийняття власної індивідуальності. Результатом успішного самовизначення є узгодження власного «Я» із соціальними правилами, вимогами до професії, шлюбу, громадської діяльності та іншими напрямами. Вдале самовизначення в юнацькому віці уможливлює успішну самореалізацію дорослої особистості [8].