0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості поведінки працівників Телеконтакту у конфліктній ситуації (ID:260005)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОВЕДІНКИ У КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ 1.1. Конфліктність як предмет наукового аналізу 1.2. Типологія конфліктів 1.3. Причини виникнення конфлікту РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ ПРАЦІВНИКІВ «ТЕЛЕКОНТАКТУ» У КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ 2.1. Методика дослідження 2.2. Аналіз результатів дослідження 2.3. Програма психологічного корегування конфліктної поведінки ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04