0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості потребносно-мотиваційної сфери міжособистісних відносин у дівчат з різною домінуючою цінністю (ID:270848)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 65
Рік виконання: 2013
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………..…..4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПОТРЕБНОСНО- МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН……………..6 1.1. Загальна характеристика міжособистісних відносин…………..…6 1.2. Міжособистісні потреби……………………………………........….7 1.3. Міжособистісна мотивація………………...…………………...….10 1.4. Типи життєвих позицій як прояв міжособистісної мотивації…...12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ………………..………….18 2.1. Загальна характеристика вибірки та процедури дослідження......18 2.2. Методи і методики дослідження………………………..………....19 РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ І НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА………………………………………………………………….24 3.1. Загальні питання охорони праці і навколишнього середовища..24 3.1.1. Характеристика приміщення…………………………….....25 3.1.2. Шкідливі та небезпечні фактори робочого приміщення……...27 3.2. Виробнича санітарія………………………………………..…..…..29 3.2.1. Освітлення виробничого приміщення……………………...30 3.3. Виробничій шум та вібрація………………………………………34 3.4. Рівень іонізації повітря в приміщенні………………………….....35 3.5. Техніка безпеки………………………………………………….…36 3.6. Пожежна безпека……………………………………….……….….36 3.7. Охорона навколишнього середовища………………….………....37 3.8. Висновки……………………………………………………………38 РОЗДІЛ 4. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ЇХ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ.39 4.1. Особливості потребносного компонента міжособистісних відносин у дівчат з різною домінуючою цінністю……………………………39 4.2. Особливості мотиваційного компонента міжособистісних відносин у дівчат з різною домінуючою цінністю…………………………....42 4.3. Особливості життєвих позицій у дівчат з різною домінуючою цінністю…………………………………………………………………………..44 4.4. Особливості структури потребносно-мотиваційної сфери міжособистісних відносин у кожної з досліджуваних груп………………..…46 ВИСНОВКИ…………………………………..…………………………...53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..…..….55 ДОДАТКИ…………………………………………………………………59
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми: Трансформація цінностей молодих людей в умовах соціально-економічних змін є соціально-психологічною проблемою. Орієнтація сучасної молоді більшою мірою спрямована не на створення сім'ї, формування гармонійних відносин між подружжям і народження дітей, а на побудову кар'єри, заробіток коштів для благополучного існування та досягнення життєвого успіху в соціумі [12]. З початку 90-х років у молоді стала зростати мотивація на отримання вищої освіти, почала переважати цінність освіченості та інтелекту, а також комфортних умов життя. Жінки мають можливість отримання рівної з чоловіками освіти. Наслідком цього чинника є економічна незалежність від чоловіка і володіння більшістю жінок професійними знаннями, що і є результатом орієнтації на реалізацію в професійній сфері, а не сімейній [26]. Дані зміни є вираженням глобальної кризи сімейного способу життя, занепаду сім'ї як соціального інституту, відображення ціннісної кризи в суспільстві в цілому. Об'єкт дослідження – особливості потребносно-мотиваційної сфери міжособистісних відносин. Предмет дослідження – особливості потребносно-мотиваційної сфери міжособистісних відносин у дівчат з різною домінуючою цінністю. Мета дослідження – вивчити особливості потребносно-мотиваційної сфери міжособистісних відносин у дівчат з різною домінуючою цінністю. Відповідно до мети дослідження були поставлені наступні завдання: 1. Проаналізувати літературу з проблеми особливостей потребносно-мотиваційної сфери міжособистісних відносин. 2. Виявити особливості потребносного компонента міжособистісних відносин у дівчат з різною домінуючою цінністю. 3. Дослідити особливості мотиваційного компонента міжособистісних відносин у дівчат з різною домінуючою цінністю. 4. Вивчити особливості життєвих позицій у дівчат з різною домінуючою цінністю. 5. Виявити структуру потребносно-мотиваційної сфери міжособистісних відносин у кожної з досліджуваних груп. Для вирішення поставлених у дослідженні завдань було використано наступні методи: метод теоретичного аналізу літератури, метод емпіричного дослідження та методи математичної статистики. Для емпіричного дослідження використовувались наступні методики: 1. Методика "Рівень співвідношення "цінності" та "доступності" в різних життєвих сферах" О.Б.Фанталової. 2. «Опитувальник міжособистісних відносин» В.Шутца у модифікації О.О.Рукавишникова. 3. «Опитувальник рівня мотивації аффіліації» А.Мехрабяна в модифікації М.Ш.Магомед-Эминова. 4. «Опитувальник життєвої позиції» за Е.Берном. Для обробки даних було використано такі методи математичної статистики як непараметричний U-критерій Манна-Уітні та метод багатовимірної статистики: факторний аналіз. Обробка даних проводилась за допомогою програмного пакета SPSS 19 русифікована версія. Дослідження проводилося в Національному аерокосмічному університеті ім. М. Є. Жуковського «ХАІ» у квітні 2013 року. Для проведення дослідження була взята наступна вибірка: 60 студенток Гуманітарного факультету, з яких було сформовано 2 групи досліджуваних. До першої групи ввійшли 30 дівчат з домінуючою цінністю «Щасливе сімейне життя», до другої – 30 дівчат з домінуючою цінністю «Цікава робота».