0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування сприятливих міжособистісних відносин в гетерогенних групах підлітків засобами арт-терапії (ID:275085)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 99
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СПРИЯТЛИВИХ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН В ГЕТЕРОГЕННИХ ГРУПАХ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ 1.1. Сутність поняття «сприятливі міжособистісні відносини підлітків» 1.2. Особливості міжособистісних відносин в груп однолітків 1.3. Можливості арт-терапії для формування сприятливих міжособистісних відносин в гетерогенних групах підлітків засобами арт-терапії Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СПРИЯТЛИВИХ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН В ГЕТЕРОГЕННИХ ГРУПАХ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ АРТ ТЕРАПІЇ 2.1. Дослідження особливостей формування сприятливих міжособистісних відносин в гетерогенних групах підлітків на прикладі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №224 м. Києва 2.2. Аналіз результатів формування сприятливих міжособистісних відносин в гетерогенних групах підлітків засобами арт-терапії на прикладі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №224 м. Києва Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ЗІ СПРИЯННЯ ФОРМУВАННЮ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН В ГЕТЕРОГЕННИХ ГРУПАХ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ НА ПРИКЛАДІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №224 М. КИЄВА 3.1. Розробка та реалізація програми зі сприяння формуванню міжособистісних відносин в гетерогенних групах підлітків засобами арт-терапії на прикладі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №224 м. Києва 3.2. Впровадження отриманих результатів реалізації програми з формування міжособистісних відносин в гетерогенних групах підлітків засобами арт-терапії на контрольному етапі експериментального дослідження на прикладі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №224 м. Києва Висновки до розділу 3 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову