0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування професійного самовизначення у сучасних старшокласників (ID:3829)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 71
Рік виконання: 2009
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СУЧАСНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ 6 1.1. Особливості старшого шкільного віку й вибір професії 6 1.2. Характеристика основних факторів професійного вибору 13 1.3. Сутність професійного самовизначення 19 1.4. Самопізнання у виборі професії 26 1.5. Проблема професійного самовизначення учнів старших класів 30 1.6. Психологічні основи професійного самовизначення старшокласників 33 Висновки до 1-го розділу 37 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ 38 2.1. Організація та проведення дослідження, його цілі та задачі 38 2.2. Вивчення професійної спрямованості та професійних схильностей старшокласників, їх роль у процесі професійного самовизначення 41 Висновки до 2-го розділу 47 РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ЮНАКІВ ЗАСОБАМИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИХ ІГОР 48 3.1. Практична корекція самооцінки старшокласників шляхом проведення профорієнтаційних ігор 48 3.2. Статистична перевірка зміни самооцінки в ході заключного психодіагностичного етапу 50 Висновки до 3-го розділу 54 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 ДОДАТКИ 63
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову