0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні аспекти спийняття реклами (ID:42389)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 53
Рік виконання: 2010
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні та методологічні проблеми психології реклами 1.1. Рекламна діяльність як явище економіки, психології та культури 1.2. Психологія сприйняття і рекламний бізнес Розділ 2. Психологія проблеми сприйняття реклами 2.1. Процес сприйняття реклами 2.2. Психічні процеси та психологічні впливи реклами на поведінку споживача 2.3. Психологічні аспекти розуміння рекламної інформації Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову