0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дитяча гра як засіб розвитку особистості (ID:525860)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2021
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти дослідження розвитку особистості дитини….5 1.1. Основні характеристики особистісного розвитку дитини…………………5 1.2. Особливості самоствердження дитини…………………………………..…7 Висновки до розділу 1…………………………………………………………...11 РОЗДІЛ 2. Віддзеркалення значення дитячих ігор у розвитку особистості дитини……………………………………………………………………………14 2.1. Визначення поняття «гра», її значення у формуванні розвитку особистості дитини……………………………………………………………...14 2.2. Психологічні особливості гри у розвитку дитини………………………..15 2.3. Гра з правилами як виток у розвитку вольових якостей дитини………. 21 Висновки до розділу 2…………………………………………………………..24 РОЗДІЛ 3. Гра як засіб попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей…………………………………………………………………..26 3.1. Значення сюжетно-рольових ігор у розвитку дитини, їх види та рекомендації батькам…………………………………………………………...26 Висновки до розділу 3………………………………………………………….32 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….….33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….….35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.1. Визначення поняття «гра», її значення у формуванні розвитку особистості дитини Гра є провідною в діяльності дитини, одним із найцікавіших видів людської діяльності, засобом його всебічного розвитку, важливим методом виховання та навчання. Гру прийнято називати «супутником дитинства». Дитяча гра – це процес, під час якого активно працюють уява, пам’ять, увага дитини, посилюються її емоційні та вольові прояви. Майже всі необхідні навички та вміння дитина набуває в грі. На думку психологів та педагогів, гра є особливою діяльністю, яка розквітає в дитячі роки і супроводжує людину протягом усього її життя. Не дивно, що проблема ігрової діяльності привертала і привертає увагу багатьох дослідників, причому не лише психологів та педагогів, але й філософів, соціологів, етнографів, мистецтвознавців, біологів, математиків. Так, найбільш ефективною у розвитку особистості дитини, на думку науковців, є гра. Гра – явище соціальне за своїм походженням та змістом, вона є історичним утворенням і зумовлена розвитком суспільства, його культурою. Це особлива форма життя дитини в суспільстві, діяльність, у якій діти в ігрових умовах виконують ролі дорослих, відтворюючи їхнє життя, працю та стосунки. Функції гри у контексті формування ціннісних орієнтацій передбачають збагачення інтелектуального та морального досвіду, накопичення комунікативного досвіду, досягнення емоційного задоволення та перших кроків соціального досвіду. Через сюжетно-рольову, образну рольову, режисерську чи сенсомоторну гру дитина бере участь у житті колективу, родини і потроху привчається узгоджувати свої дії з діями інших, здійснювати їх відповідно до загального задуму, підпорядковувати їх словесно сформульованому завданню тощо.