0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості самооцінки особистості студента-психолога (ID:548311)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2019
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………....………3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА-ПСИХОЛОГА…..………………………………………………………….……6 1.1. Поняття та значення самооцінки……………………………………..........6 1.2.Теорії самооцінки в зарубіжній та вітчизняній психології………...........10 1.3.Особливості самооцінки в студентському віці…………..….……............13 Висновки до І розділу…………………………………………….……………16 РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА-ПСИХОЛОГА.............................................17 2.1.Організація дослідження та його методичне забезпечення…….…….….17 2.2. Визначення особливостей самооцінки студентів-психологів……...........22 Висновки до ІІ розділу………………………………………………………….24 РОЗЛДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ САМООЦІНКИ З ПОТРЕБОЮ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГІВ……………………………….…………………………………25 3.1. Проведення дослідження……………………………………………………25 3.2. Аналіз отриманих результатів……………………………………………...29 Висновки до ІІІ розділу………………………………………………………….32 ВИСНОВКИ..………………………………………………………….…….…..33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………….……35 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У професійній діяльності майбутніх психологів їх самооцінка відіграє надзвичайно важливу роль. Адже успішність надання психологічної допомоги клієнту потребує усвідомлення й прийняття особистістю норм, правил, моделі власної професії, адекватної самооцінки особистістю своїх якостей, позитивного ставлення до себе, зорієнтованістю на постійне професійне й особистісне вдосконалення тощо. Розглядаючи дане питання, потрібно відмітити, що багато вчених звертають увагу на залежність самооцінки від особливостей діяльності та поведінки студентів-психологів. Так, дослідники Є. Бєлінська, О. Красіло, С. Тищенко та ін. у роботах встановлювали зв’язок самооцінки, її висоти та інші особливості із результативністю діяльності студентів у вигляді успішності, а також з більш частковими сторонами поведінки та окремими її видами. Було доведено, що у студентів, які добре навчаються, Я-концепція включає їх сприйняття себе нонконформістами. Вони виявляють тенденцію до визначення авторитетів. У студентів із середньою успішністю Я-концепція включає їхнє бажання додатково самостійно займатися та активність, не пов’язану з досягненнями; вони також, як і встигаючі студенти, вважають себе нонконформістами. Однак для них існує зв’язок поміж іспитами та відчуттями тривожності, фрустрованості та провини, а також їх уявленнями про авторитети, реакціями інших на пропуск лекцій. Я-концепція студентів з низькою успішністю характеризується тим, що вони не сприймають себе нонконформістами, відвідування вечірок зовсім не пов’язане з їхньою Я-концепцією, іспити та авторитети дуже забарвлені для них тривожністю, фрустрацією та почуттям провини, останні елементи пов’язані також з пропуском лекцій та утворюють суттєву частину Я-концепції [22]. Також дуже важливим фактором у формуванні самооцінки студентів-психологів є соціальне середовище (у вигляді родини, різних соціальних інститутів, численних формальних та неформальних груп, у які включена така особистість). І він є досить істотним не тільки в період ранньої соціалізації, коли родина є єдиним соціальним середовищем дитини, а й в подальшому. З віком усе більш вагомим у розвитку самооцінки стає значення досвіду соціальної взаємодії з однолітками й у неформальних групах серед студентів. Однак разом з тим родина як інститут соціалізації особистості продовжує відігравати найважливішу роль також і в пізньому юнацькому віці. Формування самооцінки студентів-психологів відбувається у процесі соціалізації, у ході діяльності й міжособистісної взаємодії. Соціум справляє значний вплив на формування їх самооцінки.