0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток концепцій біхевіоризму та «постбіхевіористична» революція в сучасній зарубіжній політології (ID:548327)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………….……..3 РОЗДІЛ 1. ВИНИКНЕННЯ, ЗМІСТ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА БІХЕВІОРИЗМУ………………………………………………………………….6 1.1. Основні засади та характеристика даної концепції………………...6 1.2. Теорії біхевіоризму та їх аналіз…………………………………….10 РОЗДІЛ 2. «ПОСТБІХЕВІОРИСТИЧНА» РЕВОЛЮЦІЯ В СУЧАСНІЙ ЗАРУБІЖНІЙ ПОЛІТОЛОГІЇ……………………………………………….….20 2.1. Критика біхевіоризму та зародження нових напряків в політології……………………………………………………………………..…20 2.2. Аналіз тенденції використання біхевіористичних вчень в умовах сьогодення на конкретному прикладі…………………….…………………….24 ВИСОВКИ…………………………..............................................………………….28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………....30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Біхевіоризм як напрямок в політології в середині ХХ століття досить міцно утвердився в наукових колах світу. Однак цей напрямок не надавав конкретні та вичерпні відповіді на усі питання, які цікавили дослідників, тому починає зароджуватися та поступово затверджуватися відповідна його критика. Так, наприкінці 60-х років XX століття американські політологи дійшли висновку про необхідність перегляду деяких існуючих положень біхевіоризму. Так, 2-6 серпня 1969 року в Нью-Йорку відбувся 65-й з'їзд Американської асоціації політичних наук (ААПНУ На з'їзді з доповіддю «Нова революція н політичній науці» виступив президент асоціації Девід Істон, заслужений професор Каліфорнійського університету). У його доповіді йшлося про постбіхевіоризм, про вимоги переглянути деякі положення біхеовіоріального підходу в політичних дослідженнях. Суть постбіхевіоріальної революції полягає в неприйнятті такого політичного дослідження і вивчення, яке прагне перетворити вивчення політики, політичну науку в більш жорстку наукову дисципліну, яка базується на методології природничих та точних наук. Постбіхевіоризм має розвивати політичну науку за новими напрямами і не повинен прагнути законсервувати або зруйнувати певні методологічні підходи. Це одночасно і рух як об'єднання різноманітних людей, а також інтелектуальна теорія [17, c. 21]. Потрібно відзначити, що основні положення постбіхевіоризму сформулював також Д. Істон. Вони мали такий вигляд: 1. Зміст дослідження соціальних проблем є важливішим, аніж найбездоганніше володіння технікою дослідження. 2. Надмірне захоплення дослідженням лише поведінки призводить до втрати зв'язків з реальністю. 3. Вивчення та розробка цінностей є невід'ємною частиною вивчення політики. 4. Політологи мають бути відповідальними перед суспільством і захищати людські цінності. 5. Знати означає діяти, втручатися в реальне життя. Ці принципи, на думку Д. Істона, відбивають лише основні характерні риси постбіхевіоріальної революції [18]. Теоретичні дослідження біхевіоріалістів, наукові здобутки політичних соціологів – Г. Моски, У. Парето, Р. Міхельса і М. Вебера, позитивістська методологія Д. Х'юма, О. Конта і Г. Спенсера сприяли формуванню в сучасній політичній науці також ортодоксальної парадигми. Постбіхевіоріальна теорія, а також концепції Г. Гегеля і К. Маркса в сукупності з принципом історизму лягли в основу протилежної – радикальної парадигми [1, c. 88]. Вихідним принципом постбіхевіоризму стала теза про те, що представники цього напряму мають залучатися до процесу оновлення суспільства й нести відповідальність за всіх інтелектуалів, за дієвість своїх знань; історична роль його представників як репрезентантів інтелектуального потенціалу полягає в тому, щоб захистити гуманістичні цінності людської цивілізації.