0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості пам'яті в дітей старшого дошкільного віку (ID:575174)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2018
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП .................................................................................................................... 3-4 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ..................................................................................... 5-17 1.1. Психологічні особливості дітей старшого дошкільного віку ..................... 5-6 1.2. Поняття про пам'ять. Теорії пам’яті ............................................................ 6-11 1.3. Фізіологічні основи пам’яті ....................................................................... 11-13 1.4. Розвиток пам'яті дошкільників .................................................................. 13-17 Висновки до Розділу І ...................................................................................... 18-19 РОЗДІЛ ІІ. ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ............................................ 20-28 2.1. Методики діагностики дитячої пам’яті ..................................................... 20-22 2.2. Організація дослідження особливостей розвитку пам’яті дітей старшого дошкільного віку ................................................................................................ 22-24 2.3. Програма індивідуальних занять з розвитку пам'яті в дітей старшого дошкільного віку ................................................................................................ 24-27 2.4. Результати дослідження ............................................................................. 27-28 Висновки до Розділу ІІ .................................................................................... 29-30 ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 31-32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ..................................................... 33-34 ДОДАТКИ .......................................................................................................... 35-37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Кожного дня ми взнаємо багато нового, з кожним днем збагачуються наші знання. Все, про що дізнається людина, може бути надовго збережене в “кольорах” її мозку. Мозок не тільки зберігає наші знання про навколишній світ, а й має здатність за нашим бажанням відтворювати ці знання. Процес запам’ятовування, збереження й наступного пригадування або упізнавання того, що людина раніше сприймала, переживала чи робила, називається пам’яттю. Значення пам’яті в житті людини дуже велике. Абсолютно все, що ми знаємо, вміємо, є наслідок здатності мозку запам’ятовувати й зберігати в пам’яті образи, думки, пережиті почуття, рухи та їх системи. Пам’ять зберігає нам знання, а без знань немислимі ні плідна діяльність, ні успішне навчання. Пам’ять, які всі інші психічні процеси, має характер діяльності. Чи запам’ятовує людина, чи згадує вона, а чи пригадує що-небудь, відтворює або взнає – завжди вона здійснює певну психічну діяльність. У потоці сучасного життя на кожну людину обрушується лавина інформації, і нам доводиться щось запам'ятовувати, а щось «відкидати». Але інформації стає все більше і більше, що служить причиною виникнення гострих проблем (наприклад, перевантаження учнів). Якщо доросла людина випробовує скрути в запам'ятовуванні великого об'єму інформації, то дошкільникові, в якого пам'ять знаходиться на черговій стадії розвитку, запам'ятати об'ємну за змістом інформацію ще складніше. Спочатку у дитини переважає образна пам'ять, значення якої зменшується з віком. Проте, результат запам'ятовування зазвичай вище при опорі на наочний матеріал, так що широке використання наочних засобів навчання є закономірним і ефективним. Актуальність даної теми обумовлена тим, що у дітей з розвитком пам'яті збільшується продуктивність запам'ятовування при опорі на слова. Висока продуктивність запам'ятовування спостерігається в тих випадках, коли воно включається в діяльність, що вимагає інтелектуальної активності. Тому краще запам'ятовується те, що пов'язане з самостійними пошуками рішення, подоланням скрути – наприклад, в проблемному навчанні. Менш успішно діти запам'ятовують матеріал, даний їм в готовому вигляді. Об'єкт дослідження: фізіологічні основи та психологічні особливості формування і розвитку пам’яті дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: психологічні особливості пам’яті дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати особливості розвитку пам’яті дітей старшого дошкільного віку. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати фізіологічні основи та психологічні особливості формування й розвитку пам’яті дітей старшого дошкільного віку. 2. Визначити методи та прийоми діагностики пам’яті дитини старшого дошкільного віку. 3. Обґрунтувати організаційно-педагогічні умови для здійснення діагностики і підбору методів розвитку пам’яті старших дошкільників. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.