0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості вербальної та невербальної комунікацій (ID:575514)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 11
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ ................................................................................................................. 3 2. Сутність вербальної комунікації ................................................................ 3-5 3. Особливості невербальної комунікації ...................................................... 5-7 4. Технологічні аспекти вербальної та невербальної комунікації ............. 7-10 5. Висновки ........................................................................................................ 10 6. Список використаних джерел ...................................................................... 11
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Спілкування - складний багатоплановий процес встановлення і розвитку контактів і зв'язків між людьми, породжуваний потребами спільної діяльності і включає в себе обмін інформацією та вироблення єдиної стратегії взаємодії. Цей процес зазвичай включений в практичну взаємодію людей (спільна праця, вчення, колективна гра і т.п.) і забезпечує планування, здійснення і контролювання їхньої діяльності. Якщо відносини визначаються через поняття «зв'язки», то спілкування розуміють як процес взаємодії людини з людиною, здійснюваний за допомогою засобів мовного і немовного впливу і переслідує мету досягнення змін у пізнавальній, мотиваційної, емоційної і поведінкової сферах беруть участь в спілкуванні осіб. У ході спілкування його учасники обмінюються не тільки своїми фізичними діями або продуктами, результатами праці, а й думками, намірами, ідеями, переживаннями і т.д. У повсякденному житті людина вчиться спілкуванню з дитинства і опановує різними його видами залежно від середовища, в якому живе, від людей, з якими взаємодіє, причому відбувається це стихійно, в життєвому досвіді. У більшості випадків цього досвіду буває недостатньо, наприклад, для оволодіння особливими професіями (педагога, актора, диктора, слідчого), а іноді й просто для продуктивного і цивілізованого спілкування. З цієї причини знання закономірностей спілкування, навички та вміння їх обліку та використання необхідно вдосконалювати. Кожна спільність людей розпорядженні свої засобами впливу, які використовуються в різноманітних формах колективної життя, де концентрується соціально-психологічний зміст способу життя. Все це проявляється в звичаях, традиціях, обрядах, ритуалах, святах, танцях, піснях, переказах, міфах, в образотворчому, театральному та музичному мистецтві, в художній літературі, кіно, радіо і телебаченні. Ці своєрідні масові форми спілкування мають потужний потенціал взаємовпливу людей. В історії людства вони завжди служили засобами виховання, включення людини через спілкування в духовну атмосферу життя.