0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення емоційного стану вчителів-дефектологів (ID:58373)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 113 (без додатків)
Рік виконання: 2013
Вартість: 1800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ВЧИТЕЛІВ-ДЕФЕКТОЛОГІВ В СПЕЦІАЛЬНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 1.1. Психолого-педагогічні аспекти проблеми емоційного стану 1.2. Методологічні підходи до вивчення емоційного стану вчителів - дефектологів 1.3. Особливості проявів емоційних станів вчителів-дефектологів Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ТА ЇХ ПРОЯВІВ У ВЧИТЕЛІВ-ДЕФЕКТОЛОГІВ 2.1. Організація та методи дослідження емоційного стану 2.2. Аналіз результатів діагностичного дослідження 2.3. Порівняльний аналіз емоційного стану та його проявів у вчителів - дефектологів загальноосвітніх спеціалізованих шкіл та шкіл з інклюзивною освітою Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОРЕКЦІЙНО-ПРОФІЛАКТИЧНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ВЧИТЕЛІВ-ДЕФЕКТОЛОГІВ 3.1. Загальна характеристика технології профілактики і корекції проявів емоційного стану вчителів-дефектологів 3.2. Методичні рекомендації розвитку емоційного стану особистості вчителя-дефектолога 3.3.Результативність та ефективність програми з розвитку емоційного стану вчителів-дефектологів Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову