0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему: «Розвиток мислення дітей дошкільного віку» (ID:593574)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 28
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. НАУКОВО - ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1 . Основні поняття про мислення у вітчизняній та зарубіжній психології. 1.2. Розумові дії та операції мислення 1.3. Вікові особливості розвитку мислення у дошкільнят РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКИ ТА МЕТОДИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Методики дослідження рівня розвитку мислення дошкільнят 2.2.Методи та організація дослідження РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 3.1. Особливості мислення дітей що відвідували дитячий садочок………. 3.2. Особливості мислення дітей що відвідували дитячий садочок 3.3 Порівняльня характеристика ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об'єкт дослідження: пізнавальна сфера дошкільнят. Предмет дослідження: психологічні особливості мислення старших дошкільників. Мета: полягає у теоретичному обґрунтуванні та емпіричному досліджені а саме в порівнянні рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку Гіпотеза: діти, які відвідували дитячий садочок мають вищий рівень розвитку, ніж діти які не відвідували його. Завдання дослідження: 1. Здійснити аналіз наукової літератури з теми дослідження 2. Визначити вікові особливості мислення дітей дошкільного віку 3. Підібрати дидактичний матеріал 4. Дібрати діагностичні методики для визначення півня мислення дітей дошкільного віку 5. Провести дослідження психологічних особливостей мисленнєвої сфери розвитку дітей дошкільного вікового періоду 6. На основі результатів дослідження обґрунтувати висновки Методи (методики) та організація дослідження: дослідженні приймало участь 20 дітей від 5 до 6,5 років (11 дівчаток та 9 хлопчиків) Досліджувані були поділені на 2 групи ( 10 дітей в кожній) І група діти які відвідували ясельну групу ІІ група діти які не відвідували ясельну групу аналіз наукової літератури з проблеми дослідження; спостереження; тестування методиками Р.С. Немова «Які предмети заховані в малюнках?» та «Назви зайве слово» К. Н. Корольова Теоретичне значення дослідження полягає в узагальнені та розширенні знань щодо особливостей мисленнєвого розвитку дитини-дошкільника; у теоретичному обґрунтуванні процесів та видів мислення, а також їх проявах на різних етапах життя Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані батьками, психологами, вчителями при роботі зі дітьми дошкільного віку за для розуміння проявів та факторів впливу на розвиток дітей.