0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОНСТАТУВАЛЬНИЙ ЕТАП ЕКСПЕРИМЕНТУ (характеристика, обробка результатів, результати + матеріали анкетування) (ID:640627)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
План: 1. Характеристика констатувального етапу експерименту (1 аркуш) 2. Обробка результатів експерименту (за кожною з 3-х методик у формі 3-х таблиць) (2,5 аркуші) 3. Результати експерименти, висновок (0,5 аркуші) 4. Інтерпретація використаної методики М.Нгуена (3 аркуші) 5. Матеріали анкетування (29 заповнених анкет учнів як підтвердження проведення експерименту) (29 аркушів)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ХАРАКТЕРИСТИКА КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ Завдання констатувального етапу експерименту полягало у виявленні рівня розвитку емоційного інтелекту дітей молодшого шкільного віку. Для дослідження цього було обрано проективні методики, запропоновані в роботі М.А. Нгуена: 1. Методика «Домальовування: світ речей – світ людей – світ емоцій». 2. Методика «Три бажання». 3. Методика «Що – навіщо – як». Методика «Домальовування: світ речей - світ людей - світ емоцій» спрямована на виявлення емоційної спрямованості учня. Досліджуваним пропонувався бланк із зображеними на ньому трьома геометрични¬ми фігурами: трикутником, колом та овалом. Школярі мали домалювати будь-які деталі, перетворивши фігури на малюнки. Методика «Три бажання» також спрямована на визначення емоційної орієнтації школяра на себе чи на оточуючих. Досліджуваним пропонувалася наступна інструкція: «Уяви, що чарівна фея може виконати три бажання. Що ти побажала б (побажав би)? Напиши». Методика «Що – навіщо – як» спрямована на визначення рівня здатності учня враховувати емоційний стан людини, схильність до співчуття. Випробуваним пропонувалась розповідь (окремо для хлопців та для дівчат) та запитання. Дитина, відповідаючи на них, вирішує проблему стосунків між дітьми, їх оцінкою ситуацій і розумінням емоційних станів інших людей. Час, відведений на виконання завдань разом з читанням інструкції – 45 хвилин (по 15 хвилин на кожне завдання). Експериментальна робота проводилася на базі ліцею №23 у 3-Б класі. В експерименті брало участь 29 школярів від 8 до 9 років, серед них – 16 хлопчиків та 13 дівчат. Під час діагностики до учнів було застосовано індивідуальний підхід. Учням пояснювалися завдання та за потреби наводилися уточнюючі запитання. Це дозволило переконатися, що діти зрозуміли питання та відповіли на них.