0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості впливу сім’ї на формування образу - Я у молодшому шкільному віці (ID:665466)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 88
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….…….6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ-Я ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ…………………………………...…………………………11 1.1. Образ-Я у психології: аналіз наукових підходів……...……………………11 1.2. Особливості та умови формування образу-Я дітей молодшого шкільного віку………………………………………………………………………………..20 1.3. Сім’я як основний інститут соціалізації: значення та сутність впливу на образ-Я дитини молодшого шкільного віку……………………………………28 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1……………………………………………………35 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ - Я ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ…………………………………………………………...…37 2.1. Планування та організація психодіагностичного дослідження впливу сім’ї та образу-Я молодших школярів……………………………………………….37 2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження………………………. 42 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2…………………………………………………...58 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА З КОРЕКЦІЇ НЕГАТИВНИХ УСТАНОВОК ЩОДО ВЛАСНОГО ОБРАЗУ-Я ТА РОЗВИТКУ ПОЗИТИВНИХ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ………………….61 3.1. Особливості розробки корекційно-розвивальної програми щодо подолання негативних установок образу-Я та розвитку позитивних особистісних якостей………………………………………………….…………61 3.2. Зміст та структура корекційно-розвивальної програми……………..…… 62 3.3. Оцінка ефективності програми та узагальнення результатів.....................80 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3………………………………………….………...84 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….……..85 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….……….89 ДОДАТКИ………………………………………………………………….…….92
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Формування людини як особистості, у якій уже сформовані ціннісні орієнтири, життєві принципи, ставлення до світу є досить складним і суперечливим процесом, що залежать від безлічі факторів, як внутрішнього характеру, так і зовнішнього середовища. Останнім часом в сфері виховання значну увагу стали приділяти впливу сім'ї як первинного етапу соціалізації дитини. У процесі тривалого процесу дослідження дитячої психіки і її подальшого розвитку було виявлено, що саме в цей період закладається основна база світогляду, яка в подальшому трансформується. Зміни, які відбуваються в суспільстві на сучасному етапі його розвитку породжують нові вимоги щодо системи освіти й виховання підростаючого покоління. Одним із основних завдань сучасної теорії і практики виховання дитини є вивчення її особистості та усіх факторів, що впливають на її становлення. Важливу роль в процесі формування і становлення особистості відіграє саме сім’я. Порівняно з іншими соціальними інститутами сім’я має певні особливості, і таким чином найбільш істотно впливає на становлення особистості дитини. Зростаюча спільність дітей з однолітками суттєво впливає на уявлення дітей про себе і своє місце в суспільстві. Регулює міру даного впливу саме батьки. Більш широкий життєвий досвід відкриває дітям складності сімейних і дружніх взаємовідносин, а також вчить такої поведінки, якої від них чекає суспільство також визначаючи образ Я особистості молодшого школяра. Крім того, такий досвід готує основи для розвитку в дітей моральних суджень. Таким чином навіть процес входження у широкий соціальний контекст не змінює факту, що становлення образу Я дитини залежить від досвіду спілкування і взаємодії з батьками. Порушення виховання в сім’ї пов’язане з тим, як батьки відносяться до дитини рясніють особливою актуальністю. У конфліктних сім’ях натягнуті відносини між дітьми та батьками призводять до порушення розвитку особистості дитини, що вимагає пошуків напрямів психологічної допомоги і розвитку позитивних ообистісних якостей. Робота також включає математичну статистику.