Зміст
ВСТУП.........................................................................................4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ
ЮНАКІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЛІЦЕЇВ
ТА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ......................................................9 1.1. Мотивація учбової діяльності та динаміка її формування.....................9 1.2. Особливості становлення мотиваційної сфери у юнацькому віці..........23 1.3. Специфіка навчальної мотивації і професіоналізації
учнів ліцеїв та студентів вишів.........................................................33 Висновки до першого розділу............................................................57
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОРІВНЯЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ
ЮНАКІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЛІЦЕЇВ
ТА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ....................................................61 2.1. Обґрунтування вибору методики емпіричного дослідження................61
2.2. Методика «Мотивація професійної діяльності»
(за К. Замфір в модифікації О.О. Реана)...............................................65 2.3. Методика «Визначення мотивації навчання» ( за В.Г. Каташевим).......66 2.4. Методика «Діагностика учбової мотивації студентів»
(за О.О. Реаном і В.А. Якуніним, у модифікації Н.Ц. Бадмаєвої)...............67
2.5. Методика «Діагностика соціально-психологічних установок
особистості в мотиваційно-потребовій сфері»( О.Потьомкіної).................69 Висновки до другого розділу............................................................70
2
РОЗДІЛ 3. ПОРІВНЯЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ
НАВЧАННЯ ЮНАКІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЛІЦЕЇВ
ТА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ....................................................71 3.1. Організація емпіричного дослідження...........................................71
3.2. Аналіз зовнішньої та внутрішньої
мотивації навчання студентів ліцеїв та вишів.......................................73 3.3. Дослідження сформованості
навчальної мотивації учнів та студентів..............................................76 3.4. Особливості розвитку провідних мотивів навчання
в юнацькому віці...........................................................................79
3.5. Соціально-психологічні настанови у потребово-мотиваційній
сфері студентів ліцеїв та вишів..........................................................83
Висновки до третього розділу...........................................................87
ВИСНОВКИ................................................................................89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................94 ДОДАТКИ.................................................................................101 РЕЗЮМЕ...................................................................................117