0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПОРІВНЯЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ ЮНАКІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЛІЦЕЇВ ТА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ (ID:709180)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 119
Рік виконання: 2019
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП.........................................................................................4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ ЮНАКІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЛІЦЕЇВ ТА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ......................................................9 1.1. Мотивація учбової діяльності та динаміка її формування.....................9 1.2. Особливості становлення мотиваційної сфери у юнацькому віці..........23 1.3. Специфіка навчальної мотивації і професіоналізації учнів ліцеїв та студентів вишів.........................................................33 Висновки до першого розділу............................................................57 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОРІВНЯЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ ЮНАКІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЛІЦЕЇВ ТА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ....................................................61 2.1. Обґрунтування вибору методики емпіричного дослідження................61 2.2. Методика «Мотивація професійної діяльності» (за К. Замфір в модифікації О.О. Реана)...............................................65 2.3. Методика «Визначення мотивації навчання» ( за В.Г. Каташевим).......66 2.4. Методика «Діагностика учбової мотивації студентів» (за О.О. Реаном і В.А. Якуніним, у модифікації Н.Ц. Бадмаєвої)...............67 2.5. Методика «Діагностика соціально-психологічних установок особистості в мотиваційно-потребовій сфері»( О.Потьомкіної).................69 Висновки до другого розділу............................................................70 2 РОЗДІЛ 3. ПОРІВНЯЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ ЮНАКІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЛІЦЕЇВ ТА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ....................................................71 3.1. Організація емпіричного дослідження...........................................71 3.2. Аналіз зовнішньої та внутрішньої мотивації навчання студентів ліцеїв та вишів.......................................73 3.3. Дослідження сформованості навчальної мотивації учнів та студентів..............................................76 3.4. Особливості розвитку провідних мотивів навчання в юнацькому віці...........................................................................79 3.5. Соціально-психологічні настанови у потребово-мотиваційній сфері студентів ліцеїв та вишів..........................................................83 Висновки до третього розділу...........................................................87 ВИСНОВКИ................................................................................89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................94 ДОДАТКИ.................................................................................101 РЕЗЮМЕ...................................................................................117
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Мотивація учбової діяльності та динаміка її формування Мотивація учбової діяльності – складний феномен, що визначає успішність професійної підготовки студентів та учнів. Для більш змістовного розгляду питання мотивації навчальної діяльності, розглянемо специфіку мотиваційної сфери особистості. Питання детермінації поведінки людини тривалий час виступає предметом дослідження науковців. Дане питання було поставлене ще давньогрецькими філософами. Геракліт докладно розглядав потреби та потяги, пов’язуючи потреби із умовами життя. Сократ підкреслював важливість контролю за власними потребами. Платон вважав, що потреби, потяги та пристрасті являють собою «душу, що жадає», яка потребую керування з боку «благородної та розумної души». Аристотель пов’язував прагнення із метою, в якій представлений корисний або шкідливий об’єкт. Прагнення ж визначаються потребами і пов’язаними з ними почуттями задоволення та незадоволення, функція яких – оцінка, придатні чи непридатні об’єкти для організму. Таким чином, Аристотель вважав, що активність людини має природне обґрунтування [21]. У середньовіччя основною мотивуючою силою вважався вольовий імпульс. У новий час питання мотивації стало головним у філософії, частиною якої тоді була психологія. На думку В.А. Роменця, «психологія переходить на мотиваційний рівень» (за описом Л.М.Фрідмана [53]).