0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічний розвиток і корекція емоційної сфери у підлітків (ID:727816)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2022
Вартість: 1600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………….С.3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ У ПІДЛІТКІВ 1.1 Загальна характеристика емоційної сфери…………………С.5 1.2 Психологічні особливості емоційного розвитку у підлітковому віці……………………………………………………………………….С.7 РОЗДІЛ 2. ІНСТРУМЕНТИ ДІАГНОСТИКИ, РОЗВИТКУ ТА КОРЕКЦІ ЕМОЦІЙНОГО СФЕРИ У ПІДЛІТКІВ…………………......С.10 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ВІДХИЛЕНЬ ПІДЛІТКІВ 3.1 Загальне поняття про корекційну роботу…………………….С.18 3.2 Корекція емоційних відхилень підлітків………………..........С.21 ВИСНОВКИ………………………………………………………..С.30 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА………………………………….С.32 ДОДАТКИ………………………………………………………….С.35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Важливою особливістю корекційної роботи є відслідковування динаміки змін. В процесі тривалого застосування різних методик, спрямованих на поліпшення стану того чи іншого аспекту соціального, фізичного або психічного здоров’я людини виконавець корекційної роботи має систематично фіксувати зміни у поведінці або світогляді вихованця. Емоційний інтелект - це здатність сприймати, контролювати та оцінювати емоції. Термін був вперше введений дослідниками Пітером Салові та Джоном Д. Майєром і набув популярності завдяки книзі Дена Гоулмана 1996 року. Вони визначають це як здатність розпізнавати, розуміти та керувати своїми власними емоціями, а також розпізнавати, розуміти та впливати на емоції інших. Дослідження емоційного інтелекту набуло великої популярності з середини 1990-х років, коли бізнес-професіонали, коучі зі стосунків тощо використовують цей термін, щоб заохотити інших покращити своє життя. Багато дослідників вважають, що емоційний інтелект можна покращити з часом, тоді як деякі стверджують, що це риса, з якою ми народжуємося або не маємо [21]. Як наукове поняття корекційна педагогіка в сучасній педагогічній науці набула офіційного статусу зовсім недавно. На дефектологічних факультетах педагогічних вузів вивчалася дефектологія як наука, яка досліджувала психофізіологічні особливості розвитку аномальних дітей (грец. - неправильний), закономірності їх навчання та виховання, визначала умови, що сприяли подолання наявних у дітей дефектів у розумовому та фізичному розвитку [19]. Як у загальній та спеціальній педагогіці, так і в сучасній педагогічній практиці існує чимало моментів, коли буває важко дати однозначний діагноз відхиленням у розвитку та поведінці дитини. Це відбувається тоді, коли дефект неяскраво виражений, а аномалії у розвитку мають негрубі форми, коли наявний недолік перебуває у прикордонній зоні між нормою та патологією. Це може бути тоді, коли дитина має труднощі в освоєнні навчальної програми у загальноосвітній масовій школі, але різко випереджає дітей у розвитку та навчанні у допоміжній школі, коли у ліквідації його дефекту потрібні не спеціальне медичне лікування, не активне втручання дефектологів, логопедів та психологів, а звичайна корекція його пізнавальних можливостей, зміна умов загального та сімейного виховання, попередження та часткове виправлення його поведінки та допомога в освоєнні соціальних норм та моральних цінностей [14]. У зв'язку з цим поряд із поняттями «спеціальна психологія», «лікувальна та реабілітаційна педагогіка» все частіше почало з'являтися уніфіковане поняття «корекційна педагогіка». Отже, підлітки повинні навчитися реагувати на нові та незнайомі ситуації в той час, коли вони відчувають підвищені вимоги до своїх фізичних, розумових та емоційних ресурсів. Такий сценарій, безперечно, може посилити стрес; однак на здатність адаптивно справлятися зі стресом впливає багато факторів. Певні генетичні фактори, наприклад темперамент, роблять деяких людей більш чутливими до стресу. З іншого боку, певні чинники навколишнього середовища, такі як сім’я та громада, можуть допомогти пом’якшити вплив соціального тиску, дозволяючи молоді стати більш стійкими перед обличчям стресу.