0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку із спектром аутистичних порушень. (ID:793177)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 62
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО ПОРУШЕННЯ 7 1.1.Теоретичні аспекти вивчення пізнавальної діяльності у сучасній психологічній літературі 7 1.2.Психологічні особливості дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення 14 1.3.Особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення 22 Висновки до 1 розділу 27 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ 28 2.1.Аналіз взаємозалежних параметрів з ступенем аутизму 28 2.2. Висвітлення взаємозалежних параметрів з факторами «Порушення активізації пізнавальних процесів аутичної дитини», «Порушення сенсорної інтеграції аутичних дітей» 32 2.3.Обґрунтування методик та опис вибірки дослідження особливостей пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення 37 Висновки до 2 розділу 42 РОЗДІЛ 3. ПСИХОКОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО ПОРУШЕННЯ 43 3.1. Розроблення психокорекційної програми оптимізації пізнавальної діяльності у дітей із спектром аутистичного порушення 43 3.2. Аналіз ефективності психокорекційної програми оптимізації пізнавальної діяльності у дітей із спектром аутистичного порушення 52 Висновки 61 Додатки 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. В даний час спостерігається зростання народжуваності дітей з раннім аутизмом. Психологічний розвиток дитини з розладом аутистичного спектру відзначається значною нерівномірністю. Через складність соціальних наслідків і значних порушень соціалізації та адаптації аутизм займає особливе місце серед психічних розладів. Сама симптоматика аутистичного спектру ускладнює адаптацію дитини в соціальному середовищі, засвоєння соціальних ролей, безпосередньо пов'язаних з функціонуванням в дошкільному закладі, побудову взаємин з оточуючими людьми. Тому актуальність нашого дослідження зумовлена необхідністю вивчення та аналізу особливостей пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку зі спектром аутистичних розладів. Крім того, актуальність даного дослідження у цій галузі у дітей з розладами аутистичного спектру значною мірою зумовлена тим, що в сучасних умовах існує низка різноманітних протиріч між: - значне зростання поширеності такого спектру, важлива потреба соціалізації особистості, розвитку дітей, розвитку всіх сфер особистості; - необхідність формування теоретико-методичної системи такої роботи в практичній діяльності в різних установах. Синдром аутистичного спектру виділяє дітей в особливу категорію, а саме дітей. Ця тема є дуже актуальною, оскільки цей спектр зустрічається у великої кількості дітей, які мають свої особливості не тільки в пізнавальній діяльності, а й в інших сферах. Подібний аналіз наукової літератури дає підстави констатувати що, незважаючи на серйозне дослідження цього спектру, концептуальні питання з цього приводу ще недостатньо вирішені. Тому виявлені проблеми потребують подальшого дослідження, аналізу та дослідження цього питання. Відповідно, тему навчальної роботи визначено так: «Особливості пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку зі спектром аутистичних порушень». Об’єкт дослідження – пізнавальна діяльність у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення. Предмет дослідження- особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення. Мета дослідження – науково обґрунтувати особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз проблеми й визначити сутність особливостей пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення у психологічній та спеціальній літературі; 2. На основі узагальнення наукових джерел виділити й охарактеризувати особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення; 3. Дослідити взаємозалежні параметри з ступенем аутизму; 4. Висвітлити взаємозалежні параметри з факторами «Порушення активізації пізнавальних процесів аутичної дитини», «Порушення сенсорної інтеграції аутичних дітей»; 5. Обґрунтувати методику та опис вибірки дослідження особливостей пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення; 6. Розробити психокорекційну програму оптимізації пізнавальної діяльності у дітей із спектром аутистичного порушення; 7. Проаналізувати ефективність психокорекційної програми оптимізації пізнавальної діяльності у дітей із спектром аутистичного порушення Методи дослідження: теоретичний аналіз проблеми на базі вітчизняних та зарубіжних джерел; аналіз загальної та спеціальної літератури. Теоретична значущість роботи полягає у вивченні особливостей пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення. Практична значущість дослідження полягає у тому, що знання про особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із аутистичним спектром порушення можуть безпосередньо знайти застосування у психологічній роботі, педагогічній роботі, в рамках індивідуальної та групової роботи. Теоретико-методологічна основа дослідження: Дослідники, які займалися проблемами аутизму – Д. І. Шульженко, М. Б. Хомко, Г. М. Хворова, В. В. Тарасун та ін. Структура роботи: Робота складається зі вступу, трьох розділів та восьми підрозділів, загальних висновків, списку використаних джерел, що налічує 45 найменувань. Загальний обсяг роботи становить 72 сторінки.