Гендерні особливості девіантної поведінки підлітків (ID:834843)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕВІАЦІЙ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
1.1 Поняття девіантної поведінки в україно-зарубіжних джерелах
1.2 Загальнопсихологічна характеристика підліткового віку
1.3 Гендерні особливості відмінностей підлітків
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
2.1 Програма та інструментарій дослідження
2.2 Методика дослідження
2.3 Методи математичної обробки результатів
РОЗДІЛ 3. ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
Актуальність теми. Проблема девіантної поведінки широко обговорюється у вітчизняній та зарубіжній соціологічній літературі. Слід зазначити, що такий аспект, як підліткова дивергенція, в даний час вивчений дуже мало. У підлітковому віці девіантна поведінка є складним явищем, тому дослідження цієї проблеми має широкий і міждисциплінарний характер.
Сьогодні проблема виховання молоді є дуже актуальною. Це можна пояснити тим, що, насамперед, змінилися умови соціального середовища, ідейно-політичні установки суспільства. У державі замість колишніх колективістських устремлінь чітко проводиться лінія на формування особистості, яка веде суто індивідуальний спосіб життя. По-друге, держава послабила відповідальність за виховання дітей, наділила це право сім’єю, внаслідок чого різко зросли злочини, наркоманія та аморальність. Сім’я ні морально, ні матеріально не була готова виконувати покладені на неї зобов’язання, що дуже сильно вплинуло на ту молодь, яка ще не має твердих поглядів на життя, але серед безробіття та вседозволених умов «виплескує» свою енергію на різні антигромадські дії [24].
Аналіз останніх досліджень та публікацій. Вивченню девіацій присвятили свої теорії багато зарубіжних учених, зокрема: психоаналітичні теорії Фрейда, К. Юнга, Е. Еріксона; антропоцентричні теорії Е. Кречмера, П. Келлі, Ч. Ломброзо, У. Шелдона; культурологічні теорії А. Міллера, Е. Сазерленда; теорії аномії Р. Мертон, Е. Дюркгейм.
Розуміння причин відмінностей у поведінці та спілкуванні дітей визначає актуальність даного дослідження.
Мета курсової роботи - дослідити гендерні відмінності підлітків, схильних до девіантної поведінки.
З огляду на мету дослідження постали наступні завдання:
- визначити схильності до девіантної поведінки;
- охарактеризувати основні характеристики особистості, здебільшого з точки зору соціальної сутності;
- виявити гендерні відмінності у схильності до девіантної поведінки підлітків.
Об’єктом дослідження є девіантна поведінка підлітків.
Предметом дослідження є гендерні відмінності у прояві схильності до девіантної поведінки у підлітків.
В якості гіпотези ми сформулювали припущення про наявність відмінностей у тенденціях девіантної поведінки хлопчиків і дівчаток підліткового віку.
Інші роботи з даної категорії: