Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Особливого значення у формуванні іміджу організації має імідж її керівника, також вагомого значення набуває питання формування іміджу сучасного керівника в галузі фінансово-економічної безпеки. Саме від перших осіб компанії багато в чому залежить ухвалення важливих рішень, а також те, як буде сприйнята компанія громадськістю та рівень її фінансово-економічної безпеки загалом на даних підставах. Також, саме керівників компаній ми найчастіше бачимо у засобах масової інформації і саме від них отримуємо більшу частину інформації про функціонування організації, її фінансово-економічної складової, та, отже, асоціюємо з ними всю діяльність організації. Отже, психологічні чинники формування іміджу керівника – це один із самих важливих, основних критеріїв формування іміджу організації загалом. Керівники – категорія працівників, які обіймають посади керівників підприємств та їх структурних підрозділів, до цієї категорії належать: директори (генеральні директори), начальники, керуючі, головні наукові співробітники, головний редактор; державні інспектори.
До категорії керівників належать також заступники за названими вище посадами: завідувачі, голови, командири, комісари, майстри, виробники робіт на підприємствах, у структурних одиницях та підрозділах; головні спеціалісти: головний бухгалтер, головний диспетчер, головний інженер, головний механік, головний металург, головний зварювальник, головний агроном, головний геолог, головний електрик, головний економіст, головний науковий співробітник, головний редактор; державні інспектори. До категорії керівників належать також заступники за названими вище посадами. Таким чином, ми можемо бачити, що керівник компанії це вище стояча особа, яка має у підпорядкуванні співробітників компанії.
Актуальність цієї теми із точки зору вивчення психологічних аспектів дослідження, також підкреслюється тим що існує проблема негативного сприйняття керівництва працівниками підприємств у період кризи. При зміні керівництва в період кризи працівники не завжди готові пропорційно сприймати нове керівництво компаній, від цього виникають невдоволення, непорозуміння між керівництвом та його підлеглими.
Ступінь вивченості проблеми. У цій роботі ми враховуємо точки зору вітчизняних та зарубіжних авторів у таких наукових напрямках, як: імідж компанії (Андрушків Б.М., Кузьмин О.Е.), формування іміджу (Гаврилишин І.П., Славута Є.І.), імідж керівництва організації (Н. Макіавеллі, А.Б. Борисов), поняття імідж загалом (А.В. Петровський), поняття менеджмент (Жигалов В.Т., Шимановська Л.М.) та ін.
Об'єкт: імідж керівництва підприємства.
Предмет: формування позитивного іміджу керівництва ТОВ "РЕФМАСТЕР"за умов економічної кризи.
Ціль: розробити проект формування позитивного іміджу керівництва ТОВ "РЕФМАСТЕР"в умовах необхідності забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства.
Завдання даної випускної кваліфікаційної роботи:
1. Проаналізувати теоретичні засади вивчення іміджу керівництва будівельно-монтажної організації в умовах необхідності забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства.
2. Розглянути підходи та механізми до поняття «імідж керівництва».
3. Розробка проекту формування іміджу керівництва ТОВ "РЕФМАСТЕР" в умовах необхідності забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства.
4. Оцінити ефективність запропонованих заходів підвищення іміджу та їх впливу на рівень економічної безпеки підприємства.
Методи дослідження. У процесі підготовки було застосовано загальнонаукові (аналіз, синтез, узагальнення) і найчастіше наукові (контент-аналіз, анкетування) методи.
Структура випускної кваліфікаційної роботи складається з: вступу, трьох розділів, восьми підрозділів, висновків до них, загального висновку, списку використаних джерел літератури та додатків. Обсяг роботи – 70 сторінок.