0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Освітній процес для дітей з аутизмом (ID:842161)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 60
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
2 ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ АУТИЗМУ 9 1.1 Система раннього втручання та психолого-педагогічний супровід дітей з розладами спектра аутизму 9 1.2 Адаптація та модифікація інформального освітнього процесу для дітей з аутизмом 13 1.3 Психокорекційна робота із дітьми з розладами спектра аутизму 19 РОЗДІЛ ІІ: ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ 22 2.1. Програма емпіричного дослідження 22 2.2 Аналіз та інтерпретація результатів дослідження особливостей соціально- педагогічної роботи з дітьми з раннім дитячим аутизмом 39 2.3. Технологія соціально-педагогічної роботи з дітьми з аутизмом 44 ВИСНОВОК 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
4 По-друге, соціально-психологічний супровід дітей з розладами спектра аутизму в інформальному освітньому просторі має велике значення для їхнього розвитку та інтеграції в суспільство. Завдяки такому супроводу діти з аутизмом можуть отримати можливість набувати нові навички, розвивати соціальні взаємини з ровесниками, покращувати комунікативні навички та самостійність. Інформальний освітній простір створює унікальні можливості для цього, доповнюючи традиційні навчальні програми. По-третє, розвиток і застосування спеціальних методик, таких як RDI, VBA і TEACCH, в соціально-психологічному супроводі дітей з розладами спектра аутизму є актуальними та значущими. Ці методики дозволяють індивідуалізувати підхід до кожної дитини, сприяють розвитку їхніх потенціалів та покращують якість життя. Отже, дане дослідження має велику актуальність, оскільки воно спрямоване на вивчення та вдосконалення соціально-психологічного супроводу дітей з розладами спектра аутизму в інформальному освітньому просторі. Результати дослідження можуть бути використані для розробки ефективних програм та стратегій супроводу, що сприятимуть успішній соціальній та психологічній адаптації дітей з аутизмом. Метою даної курсової роботи є дослідження соціально-психологічного супроводу дітей з розладами спектра аутизму в інформальному освітньому просторі. Зокрема, робота спрямована на: 1. Вивчення системи раннього втручання та психолого-педагогічного супроводу дітей з розладами спектра аутизму. Цей аспект дослідження передбачає аналіз наукових джерел та теоретичних підходів, що визначають ефективні методи та стратегії раннього втручання та супроводу дітей з аутизмом. 2. Дослідження адаптації та модифікації інформального освітнього процесу для дітей з аутизмом. Цей аспект включає аналіз практичних підходів та