0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Молоде подружжя в період адаптаційної кризи (ID:842215)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 111
Рік виконання: 2021
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОЛОДОГО ПОДРУЖЖЯ В ПЕРІОД АДАПТАЦІЙНОЇ КРИЗИ 1.1. Сім’я та уявлення молодого подружжя про неї 1.2. Психологічні особливості функціонально-рольової структури молодого подружжя 1.3. Функціонально-рольова структура молодого подружжя в період адаптаційної кризи ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРО ФУНКЦІОНАЛЬНО-РОЛЬОВУ СТРУКТУРУ УЯВЛЕННЯ МОЛОДОГО ПОДРУЖЖЯ В ПЕРІОД АДАПТАЦІЙНОЇ КРИЗИ 2.1.Організація емпіричного дослідження 2.2. Особливості проведення емпіричного дослідження щодо уявлення молодого подружжя про функціонально-рольову структуру в період адаптаційної кризи 2.3. Аналіз отриманих результатів емпіричного дослідження ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 РОЗДІЛ 3. ДІЯЛЬНІСТЬ ПСИХОЛОГА ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДОГО ПОДРУЖЖЯ В ПЕРІОД АДАПТАЦІЙНОЇ КРИЗИ 3.1. Динaмiкa пoдружнiх стoсункiв у мoлoдого подружжя 3.2. Просвітницька робота психолога з молодим подружжям в період адаптаційної кризи 3.3. Рекомендації психолога молодому подружжю щодо оптимізації взаємодії в період адаптаційної кризи ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОЛОДОГО ПОДРУЖЖЯ В ПЕРІОД АДАПТАЦІЙНОЇ КРИЗИ 1.1. Сім’я та уявлення молодого подружжя про неї Є десятки, сотні професій, спеціальностей, робіт: один будує залізницю, інший зводить житло, третій вирощує хліб, четвертий лікує людей, п'ятий шиє одяг. Але є сама універсальна - сама складна і найблагородніша робота, єдина для всіх і в той же час своєрідна і неповторна в кожній родині, - це створення людини. Відмітною рисою цієї роботи є те, що людина знаходить у ній ні з чим не порівнянне щастя. Продовжуючи рід людський, батько, мати повторюють у дитині самих себе, і від того, наскільки свідомим є це повторення, залежить моральна відповідальність за людину, за її майбутнє. Кожна мить тієї роботи, що називається вихованням, – це утворення майбутнього і погляд у майбутнє. Виховання дітей – це віддача особливих сил, сил духовних. Людину ми створюємо любов'ю – любов'ю батька до матері і матері до батька, любов'ю батька і матері до людей, глибокою вірою в гідність і красу людини. Прекрасні діти виростають у тих родинах, де мати і батько люблять один одного і разом з тим люблять і поважають людей [11, c. 32].