0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив підліткової кризи на особистісний розвиток дитини (ID:845958)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 15
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ (ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ МІЙ ТЕЛЕГРАМ @DEMILUNEX) Вступ 1. Підходи до аналізу кризи підліткового віку у вітчизняній і зарубіжній психології. 2. Розвиток психічних функцій. 3. Розвиток самосвідомості. 4. Криза особистості в отроцтві. Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Головний зміст підліткового віку складає його перехід від дитинства до дорослості. Всі сторони розвитку зазнають якісної перебудови, виникають і формуються нові психологічні освіти. Цей процес перетворення і визначає всі основні особливості особистості дітей підліткового віку, а, отже, і специфіку роботи з ними. У літературі цей вік описаний під різними назвами: підлітковий, перехідний, пубертальний, пубертатний, отроцтво, негативна фаза віку статевого дозрівання, вік другої перерізки пуповини. Різні назви відображають різні сторони змін, що відбуваються в житті підлітка. Сфера психології дуже обширна і цікава; і до цього дня в ній міститься безліч ще не вирішених питань, загадкових феноменів, нез'ясовних явищ. Чому ж залучила саме проблема підліткової кризи? Доречним, буде привести тут слова А. Б. Боссарт: " ... на людину в суспільстві обертають дуже мало уваги. На нього цю малу увагу обертають дуже пізно. Коли він вже людина. Або не зовсім людина. Або не людина. Коли він готовий, без нас. Остаточно стався або не стався...". І особливо - життєво необхідна ця увага підлітку, оскільки він самий знедолений і самий самотній. Внаслідок свого віку він вже не може задовольнятися сімейним і шкільним життям, зростаючи з їх представлень і норм, а часом і вступаючи з ними в конфлікт - підлітка нестримно спричиняє до себе доросле суспільство зі своїми законами, зі своєю, абсолютно інакшою, чим дитяча структурою. І йому дуже важко: йому треба пристосуватися до нових умов, прийняти себе і добитися, щоб інші прийняли і оцінили - як дорослого, як особистість. І тому, як сьогоднішні підлітки вирішать свої проблеми, які виберуть для себе цінності, залежить наша найближче майбутнє, наше завтрашнє суспільство. І треба б серйозно задуматися над цією проблемою. Але до чи підлітків дорослим, коли жорсткий ритм життя і боротьба за існування не залишають часу подумати навіть про себе.