0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ДОПОМОГИ ДІТЯМ – ЖЕРТВАМ НАСИЛЛЯ (ID:876098)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 113
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП...............................................................................................................6 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАСИЛЬСТВА......................................................................................................... 9 1.1. Поняття «насильства» та його ознаки.....................................................9 1.2. Насильство щодо дітей: причини виникнення та види........................20 1.3. Соціальні та психологічні наслідки насильства щодо дітей...............28 Висновки до І розділу………………………………...…………………….31 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАСЛІДКІВ ПЕРЕЖИТОГО НАСИЛЬСТВА У ДИТИНИ...................................................34 2.1.Організація дослідження..........................................................................34 2.2. Аналіз та інтерпретація результатів......................................................37 2.3. Психологічні та соціальні форми і методи роботи з дітьми, які пережили насильство................................................................................................40 Висновки до ІІ розділу……………………………………………………....57 РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ МЕТОДИ ПОДОЛАННЯ НАСЛІДКІВ НАСИЛЬСТВА У ДІТЕЙ………………………………………………………...60 3.1. Тренінгова програма по подоланню наслідків насильства у дітей….60 3.2 Рекомендації щодо подолання наслідків насильства у дітей…………70 Висновки до ІІІ розділу……………………………………………………...73 ВИСНОВКИ...................................................................................................59 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...................................................61 ДОДАТКИ.......................................................................................................64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Однією з гострих проблем сучасного українського суспільства є прояви насильства в сім’ї. Поняття сім’ї знаходиться в підсвідомості людини пов’язані з територією, на якій він відчуває комфорт і спокій. Де любов і злагода панують, де можна сховатися від неприємностей, які вас оточують нас у суспільстві. Але це тільки в ідеальному випадку, кожна сім’я – це таємниця, де вони заховані, а в гіршому випадку є явними трагедіями, де панують жорстокість, ненависть і насильство. Насильство над дітьми в сім’ї – дуже поширене явище в Україні, і ця статистика підтверджує це. Близько 30-40% все жорстоке поводження, яке відбувається в місці, де знаходиться людина на перший погляд і не треба захищатися, а саме в родині. Психологічні засоби допомоги дітям-жертвам насилля є дуже актуальними, оскільки насильство є серйозною проблемою у багатьох країнах світу, в тому числі і в Україні. В Україні, наприклад, за даними Державної служби статистики України, у 2020 році було зареєстровано понад 43 тисячі випадків домашнього насильства, а більше половини з них були жінки та діти [11, с. 242]. Діти, які стали жертвами насильства, можуть мати різноманітні психологічні проблеми, такі як тривога, депресія, посттравматичний стресовий розлад та інші. Ці проблеми можуть суттєво позначитися на житті дитини та її подальшому розвитку. Психологічні засоби допомоги можуть допомогти дитині подолати труднощі, пов’язані з травмою. Наприклад, терапевтичні методики можуть допомогти дитині розуміти та виражати свої почуття, арт-терапія може допомогти відволіктися від болючих спогадів та відчуттів, а також розвивати творчі здібності та підвищувати самооцінку. Когнітивно-поведінкова терапія може допомогти дитині змінити свої шкідливі думки та поведінку, пов’язану з травмою. Отже, психологічні засоби допомоги дітям-жертвам насильства є дуже актуальними та необхідними, оскільки допомагають дитині подолати наслідки травми та забезпечити її подальший розвиток та благополуччя. Українські науковці з різних галузей займались дослідженням психологічних засобів допомоги дітям-жертвам насилля, а саме: Агарова Н.Г., Алєксєєнко Т.Ф., Балакірєва О. М. та Бабак О.В, Левченко К.Б., Максимова Н.Ю., Щербак Н.Д., Щербакова Т.Н. та ін. Об’єкт дослідження: будь-які форми насилля. Предмет дослідження: психологічні засоби допомоги дітям жертвам-насилля. Мета дослідження: проаналізувати психологічні засоби допомоги дітям, які відчули на собі будь-які форми насилля. Згідно з метою були поставленні наступні завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз поняття «насильства» та його ознаки. 2. Виокремити психологічні особливості причин виникнення та видів насильства щодо дітей. 3. Вивчити соціальні та психологічні наслідки насильства щодо дітей. 4. Емпірично дослідити наслідки пережитого насильства у дитини, та здійснити аналіз та інтерпретацію отриманих результатів. 5. Розробити програму тренінгу з подолання психологічних наслідків насильства у дітей які пережили насильство. Методи дослідження: теоретичні методи (аналіз літературних джерел, їх синтез, порівняння, узагальнення та класифікація); емпіричні методи (спостереження, експеримент, опитування, анкетування, тестування, бесіда, інтерв’ю); методи математичної обробки даних. Практичне значення дослідження полягає в тому, що підготовлено методичні рекомендації, соціальних педагогів, психологів, вчителів школи. Особистий внесок автора в одержанні наукових результатів полягає у: теоретичному обґрунтуванні основних ідей і положень досліджуваної проблеми; уточненні поняття «насильство». Експериментальна база. База дослідження: Національний університет біоресурсів і природокористування (факультет ветеринарної медицини). В дослідженні приймали участь 50 студентів, з них 27 дівчат і 23 хлопця що навчаються на 3-4 курсі, віком від 19 до 22 років. Структура роботи: Робота складається з вступу, двох розділів (кожний з 3 підрозділами), висновків, списку використаних джерел (30 найменувань), додатків (4 додатки) та таблиць (___). Загальний обсяг роботи складає 73 сторінки.