0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Діагностика особистісної тривожності та шляхи іі корекціі (ID:898305)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 29
Рік виконання: 2010
Вартість: 1100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТРИВОЖНОСТІ……………...5 Поняття тривожності та її наслідки………………………………………5 Види тривожності та її ознаки…………………………………………….9 Причини виникнення тривожності та її вплив на пізнавальні процеси особистості… ……………………………………………………………..11 Загальна характеристика тривожності чоловіків та жінок……………..15 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ І ПСИХОКОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ……………………………………………………..18 2.1. Проблема тривожності у школярів………………………………………...18 2.2. Методи діагностування тривожності у старшокласників………………..20 2.3. Основні методи психокорекції тривожності у дітей……………………..22 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….29 Додатки Додаток А. Методика спрямована на вимірювання шкільної тривожності ( у дітей 7 -11 років). Додаток Б. Методика спрямована на вимірювання рівня тривожності підлітків. Додаток В. Ігри, етюди та вправи спрямовані на психокорекцію тривожності у дітей.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2. Основні методи психокорекції тривожності у дітей. Розглянемо проблему подолання тривожності. Ця проблема розподіляється на дві: проблема оволодіння тривожністю як станом, зняття його негативних наслідків і усунення тривожності як відносно стійкого особистісного утворення. За результатами переглянутої літератури , можна дійти висновку, що робота по подоланню тривожності може здійснюватись на трьох взаємопов’язаних рівнях: навчання школяра прийомам і методам оволодіння своїм хвилювання, підвищеною тривожністю; розширення функціональних і операційних можливостей школяра, формування у нього необхідних навичок, умінь, знань, що ведуть до підвищення результативності діяльності, створення «запасу міцності»; перебудова особливостей особистості школяра, перш за все його самооцінки і мотивації. Одночасно необхідно проводити роботу з сім’єю школяра і його вчителями з тим, щоб вони могли виконувати свою частину корекції. Дітей з високою тривожністю потрібно постійно підбадьорювати, заохочувати, висловлювати впевненість в їхньому успіху, можливостях. Щоб подолати скутість, треба допомагати дитині розслаблятися, знімати напруження за допомогою рухливих ігор, музики, спортивних вправ. Допоможе інсценізація етюдів на виявлення сміливості, рішучості, що вимагає від дитини психоемоційного ототожнення себе з персонажем. Ігри, які виражають тривожність, неспокій учасників, допомагають емоційно відкинути пригніченість і страх, оцінити їх як характеристики ігрових персонажів, а не дитини, і на основі психологічного розототожнення з носієм гнітючих переживань позбутися своїх страхів [9,130]. В ході колекційної роботи з учнями 9-11 класів, які характеризуються наявністю тривожності як відносно стійкого особистісного утворення, можуть використовуватися такі прийоми: «Переінтерпретація» симптомів тривожності. Часто школярів з підвищеною тривожністю деморалізують перші ознаки прояву такого стану. У багатьох випадках виявляється корисним сказати, пояснити їм, що це ознаки готовності людини діяти (ознаки активації), їх відчувають більшість людей і вони допомагають відповісти, виступити якомога краще. «Налаштування» на певний емоційний стан. Школяру пропонується подумки пов’язати схвильований, тривожний емоційний стан з однією мелодією, кольором, пейзажем, яким-небудь характерним жестом; спокійний, розслаблений – з другим, а впевнений, “перемагаючий” – з третім і при сильному хвилюванні спочатку згадати перший, потім другий, далі третій, повторюючи останній декілька раз.
Інші роботи з даної категорії: