0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА (ID:929603)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Тема 1: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ Тема 2: БІЗНЕС-НАВЧАННЯ ТА КАР`ЄРНЕ ЗРОСТАННЯ. Тема 3: ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ. Тема 4: КОУЧИНГ-ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ. Тема 6: ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ТА ЛІДЕРСТВО ЯК ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ. Тема 7: ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ПЕРЕПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ТА УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ РЕЗЕРВОМ Тема 8: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В HR-СФЕРІ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 2. Підготувати есе. Опишіть особливості формування корпоративної культури в організації, де ви працюєте. Окресліть можливі напрями розвитку корпоративної культури організації. У разі виконання завдання потенційно можлива оцінка від 1 до 5 балів. Основою сталого розвитку організації у майбутньому є формування її корпоративної культури, що передбачає визначення її концепції, принципів побудови та вихідних засад. На сучасному етапі розвитку суспільноекономічних відносин загальновизнаним є факт, що більшість успішних та ефективних організацій має свою корпоративну культуру, яка формує атмосферу, надає можливість диференціювати організацію з-поміж інших гравців на ринку, зміцнює соціальну стабільність та є інструментом контролю, що формує відносини та поведінку працівників. Відповідно до наукової думки, корпоративна культура представляє собою специфічну форму існування складної системи, компонентами якої є ієрархія цінностей, що домінують серед працівників, а також сукупність способів їх імплементації, що є переважними на певному етапі розвитку організації. Корпоративна культура спрямована на вирішення двох ключових завдань: 1) забезпечення ефективності взаємодії організації із зовнішнім середовищем; 2) сприяння зростанню ефективності роботи персоналу. В рамках реалізації відповідних завдань, корпоративна культура спрямована на реалізацію наступних функцій: 1) стимулювання розвитку колективної та індивідуальної відповідальності щодо виконання визначених завдань, зокрема, у інноваційній сфері; 2) впровадження системи патерналізму в організації, що проявлятиметься у допомозі новим співробітникам в процесі адаптації до умов функціонування підприємства; 3) розвиток організаційної ідентичності співробітників, забезпечення їх самоідентифікації як представників певного колективу та певної організації, що сприятиме розвитку внутрішнього маркетингу. Формування корпоративної культури має відбуватися на засадах визначених принципів. Під принципами корпоративної культури прийнято розуміти базові вихідні положення, які визначають її формування та розвиток. Побудова корпоративної культури на основі науково розроблених та практично апробованих принципів сприятиме підвищенню її ефективності та результативності. Принципи формування корпоративної культури визначаються підприємством самостійно, виходячи із визначених місії, цінностей та бачення, проте в цілому принципи прийнято поділяти на загальні та специфічні. До основних загальних принципів формування корпоративної культури відносяться: – принцип діалектичного поєднання інтелектуального та соціально-економічного розвитку організації, що передбачає забезпечення економічного достатку та інтелектуального розвитку усіх працівників; – принцип всеохопленості та системності, що забезпечує охоплення усіх працівників та усіх структурних підрозділів підприємства корпоративною культурою; – принцип корисності спрямований на забезпечення формування корисного ефекти у від впровадження корпоративної культури; – принцип постійного удосконалення, що передбачає еволюційність розвитку організації; – принцип координації, орієнтований на узгодження діяльності структурних підрозділів та працівників організації; – принцип обов’язковості, що передбачає можливість встановлення контролю з боку керівництва організації за порядком дотримання вимог корпоративної культури; – принцип винагороди передбачає забезпечення справедливої винагороди усім працівникам, що дотримуються корпоративної культури; – принцип відповідності чинному законодавству. До спеціальних принципів корпоративної культури віднесено: принцип чіткості; принцип узгодженості та відповідності цілей; принцип вільного прояву; принцип особистісно-орієнтованого менеджменту; принцип еталону; принцип стосунків «керівництво – працівник». Отже, формування корпоративної культури організації слугує важливою передумовою забезпечення ефективності функціонування організації та сприяє підвищенню рівня продуктивності праці її персоналу, самоідентифікації працівників та диференціації організації серед інших суб’єктів господарювання. Дотримання принципів при формуванні та розвитку корпоративної культури є важливою переумовою раціоналізації відповідних процесів.