0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фемінізм (ID:1127627)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 22
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1.Соціальна дискримінація жінок 6 2.Суперечності в теорії сучасного фемінізму 10 Висновок 22 Список використаної літератури: 23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Фемінізм – суперечливе явище. Тому багато, хто намагається розібратися по суті цього явища по різному розглядають фемінізм, як соціальне явище. Наприклад, Шведова. Її підхід до даної проблеми розглянутий з погляду впливу жінок на хід сучасної історії. Тобто вона прихильниця фемінізму, як політичного явища. Шведова розглядає фемінізм, як нормальний процес зміцнення має рацію жінок і входження їх у всі сфери життя суспільства і управління їм. До такого ж типу можна віднести Галину Старовоїтову. Вона була жінкою у великій політиці і всіма способами підкреслювала, що це нормальне явище, яке не слід стримувати. Тобто двох вищеперелічених авторів, публікації і роботи яких були використані при написанні даної роботи я відношу до політичних феміністок. Такі автори як Дугин і Шатерникова розглядають фемінізм з боку, як просто соціальне явище. Вони намагаються виділити основні риси цього явища, простежують як воно розвивалося в часі, дають свою оцінку і виявляють позитивні і негативні риси процесу фемінізації. Такі публікації в журналах типу «Дівич-вечір», які є не рідкістю як правило, як і в нашому випадку, пронизані протестом проти чоловічого домінування у всіх сферах. До фемінізму в цілому можна віднестися з розумінням, за винятком його войовничого напряму, прагнучого, під приводом розкріпачення жінки, в що б те ні стало поміняти її місцями з чоловіком. Прихильників цієї точки зору дізнатися легко, достатньо лише просто висловити думку, що жінки в першу чергу повинні бути хранительками домівки, а вже потім шукати можливості для свого професійного і творчого самовираження, як ця Фурія приходить в невимовну лють і починає кричати, що пора, мовляв, «назавжди покінчити з пануванням чоловіків» і «остаточно розкріпачити жінку, звільнивши її від плити і корита». У мене нерідко складається враження, що для цих пані щастя полягає саме в тому, щоб зневажати чоловіками і перекласти на плечі своїх чоловіків, якщо такі звичайно є, свої традиційні обов'язки по будинку, що склалися впродовж тисячоліть людської історії відповідно до особливостей обох полови. Насправді немає необхідності шукати якийсь новий шлях, люди давно б зрадили такий порядок речей, якщо це було б розумним і можливим, проте, не дивлячись на стрімкі темпи науково-технічного прогресу, людська природа залишається тим самим, чого, на жаль, ніяк не можуть зрозуміти оскаженілі прихильники нестримної жіночої емансипації. Можливо, вони серйозно розраховують на те, що готувати суп або прати білизну за них надалі будуть роботи або ж інопланетяни, проте особисто я глибоко переконаний, що в людському житті існують речі і поняття, надійно перевірені часом, і що по-справжньому щаслива може бути тільки та жінка, яка має можливість гармонійно поєднувати сімейне життя, материнство і ведення домашнього господарства з цікавою роботою, навчанням або якийсь іншою корисною діяльністю, яка їй до душі. Деякі оскаженілі феміністки весь час спонукають жінок до змагання з чоловіками у всьому, причому нерідко навіть у області важкої фізичної праці, що абсолютно безглуздо, адже абсолютно очевидно, що аллах (Хвала Йому і великий Він!) Всевишнього, спочатку наділив чоловічу і жіночу стать такими взаимодоповнюючими якостями, які необхідні їм для освіти гармонійного цілого. Тому жінки не повинні надриватися ради шматка хліба на важких і шкідливих роботах, кинувши виховання своїх дітей на дитячі сади або взагалі на свавілля вулиці. Для цього необхідно створити такі соціально-економічні умови в нашій країні, щоб їх чоловіки могли добре заробляти, завдяки чому матері мали б можливість не працювати хоч би до того моменту, поки дитина не піде в школу, оскільки саме перші сім років існування є вирішальним етапом у формуванні фізично здорової і духовно розвиненої людини. При цьому потрібно добре розуміти, що справа тут зовсім не в тому, ніби Іслам піддає жінку якоїсь дискримінації, насильно примушуючи її залишатися удома, а в тому, що він розцінює її повсякденну домашню працю і виховання дітей як виснажливе і відповідальне заняття, аніскільки не поступливе по своїй важливості чоловічій праці, що приносить заробіток. Благодатний грунт для оскаженілого фемінізму створює і грубе поводження з жінками з боку окремих невихованих чоловіків, адже ні для кого не секрет, що деякі з них не соромляться навіть піднімати руку на жінок, бачивши в цьому якесь своєрідне «геройство» і забувши про те, що мужність слід демонструвати не на слабкій половині людства, а на полі бою або ж в боротьбі з несприятливими життєвими обставинами.