Зразок роботи
ВCТУП
У сучасному світі, неозброєним оком можна побачити безліч різних намагань вплинути на когнітивну карту студентської молоді, засобів впливу безліч, але студентство переважно знаходиться у дискурсі освітньому, основним інструментом якого є вплив саме комунікативний. Для розуміння або зміни тієї чи іншої когнітивної карти, необхідно знати та розуміти базові вербальні та невербальні засоби впливу.
Актуальність теми полягає в тому, що саме конструктивний вплив на когнітивну карту під час діалогу чи дискусії можливий лише тоді, коли той, хто впливає, апелює до комплексного застосування вербальних та невербальних комунікативних прийомів.
Вся справа в тому, що комбінація жестів, тембру мови, гнучко вставлених пауз, інтонації та вдалого користування простором комунікативного дискурсу найпростішим образом моделює потрібну модель відношення та поведінки з боку того чи іншого співрозмовника чи аудиторії, та, відповідно, будує нові елементи його когнітивної карти.
Об'єкт – когнітивна карта студента.
Предмет – роль вербальних та невербальних засобів комунікації у формуванні когнітивної карти студента.
Мета – визначити роль вербальних та невербальних засобів комунікації у формуванні когнітивної карти студента.
Завдання:
•	Розглянути основні поняття теми: когнітивність, когнітивна карта, комунікація (вербальна та невербальна), когнітивний стиль, студентська молодь;
•	Висвітлити соціологічно-психологічні засади щодо стану наукової розробки теми;
•	Проаналізувати принципи та методи дослідження ролі комунікації у формуванні когнітивної карти студента;
•	Розкрити складові особливостей  та елементів когнітивної карти студента;
•	Класифікувати вербальні та невербальні засоби комунікації;
•	Охарактеризувати комунікативні технології формування когнітивної карти студента;
•	Визначити роль комунікативного впливу в процесі формування когнітивної карти студента
•	Дослідити результати емпіричного дослідження складових когнітивних карт студентів ЗНУ;
•	Прописати рекомендації щодо вдосконалення комунікативних технологій формування когнітивної карти студента.
Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, проміжних та загального висновків, списку літератури.
 
1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ КОГНІТИВНОЇ КАРТИ СТУДЕНТА
1.1	Характеристика основних понять
Когнітивна карта будь-якого індивіда являє собою складну систему, сукупність багатьох детермінуючих елементів, і для її розуміння і правильної інтерпретації необхідно звернутися до базових понятійних тлумачень.
Термін «когнітивність» (від лат. Сognitio - «пізнання, вивчення, усвідомлення»), що позначає здатність до розумового сприйняття і переробки зовнішньої інформації, використовується в різних, часто доволі у різних контекстах. [1, с. 15]. Так, в психології це поняття співвідноситься з психічними процесами особистості, а особливо з вивченням і розумінням так званих «психічних станів» (переконань, бажань і намірів), але в термінах обробки інформації. Часто цей термін вживається в області вивчення так званого «контекстного знання» (абстрактізаціі і конкретизації), а також в тих областях, де розглядаються такі поняття, як знання, вміння або навчання.
Термін «когнітивність» може використовуватися і в більш широкому