0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціологія конфлікту (ID:174548)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 20
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Конфлікт як соціальне явище 4 1.1. Сутність поняття конфлікту 4 1.2. Типологія конфліктів 6 1.3. Функції конфліктів 10 РОЗДІЛ ІІ. Попередження та розв’язання конфліктів 13 РОЗДІЛ ІІІ. Причини виникнення конфліктів 16 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ ІІ. Попередження та розв’язання конфліктів Прогнозування та попередження конфліктів належать до головних завдань управлінської діяльності щодо регулювання соціальних протиріч. Прогнозування конфліктів — доказове припущення можливості їх виникнення та розвитку. Зрозуміло, що набагато легше попередити конфлікт, ніж його розв´язати, тому профілактика конфлікту є не менш важливою, ніж уміння його конструктивно вирішувати. Діяльність із профілактики конфлікту охоплює такі головні напрями: — створення необхідних умов для мінімізації їх кількості та розв´язання неконфліктними засобами; — оптимізація організаційно-управлінських умов створення та функціонування організацій; — ліквідація соціально-психологічних причин конфліктів. Однак часто попереджувальні заходи бувають запізнілими або недостатньо ефективними, а інколи можуть навіть посилити дію чинників, що спричинили конфліктну ситуацію. За таких умов необхідно зробити все для його швидкого розв´язання, маючи на увазі, що це можливо за спільних зусиль його учасників, спрямованих на припинення протидій та вирішення проблеми, що призвела до зіткнення. Найпоширенішими засобами вирішення конфлікту є: o усунення причин конфлікту, подолання образу «ворога», що склався у конфліктуючих сторін; o зміна вимог однієї зі сторін, коли опонент іде на певні поступки. Інколи обидві сторони погоджуються на компроміс у зв´язку з виснаженням ресурсів, втручанням третьої сторони; o боротьба, яка передбачає перемогу однієї зі сторін; o консенсус, який є згодою значної більшості учасників конфлікту щодо його головних питань. Консенсус може бути основним (відображує ступінь єдності цілей та цінностей), процедурним (встановлює правила дій), на рівні відношення до політики, влади, керівництва. Часто конфліктуючі сторони різко обмежують можливості вирішення конфлікту шляхом консенсусу [11].