Оцінка якості діяльності закладів громадського харчування клієнтом (ID:295179)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………… 3
1. Теоретичні основи дослідження соціальних організацій……………... 5
1.1 Поняття, ознаки, типи соціальних організацій……………………… 5
1.2. Оцінка діяльності соціальної організації…………………………… 19
Висновки до розділу 1……………………………………………………. 23
2. Кафе як соціальна організація………………………………………….. 26
2.1 Характеристика кафе як організації громадського харчування ….. 26
2.2. Параметри оцінки клієнтом якості діяльності кафе та методи їх дослідження …………………………………………………….................. 44
Висновки до розділу 2……………………………………………………. 52
3. Оцінка діяльності кафе «Джин» м. Харків клієнтами………………… 54
Висновки до розділу 3…………………………………………………… 77
4. Охорона праці і навколишнього середовища…………………………. 80
Висновки…………………………………………………………………… 93
Список джерел інформації………………………………………………… 97
Додаток А Інструментарій дослідження…………...……………………... 101
Зразок роботи
3.1 Програма дослідження
У сучасному світі все більший розвиток отримує сфера обслуговування. Отже, зростає кількість сервісних організацій, що задовольняють природні та соціальні, матеріальні і духовні потреби людини. Однією з таких сервісних організацій є кафе, метою роботи якого є задоволення біологічних потреб (їжа, вода) та соціальних (потреби в спілкуванні, в розвагах, престижі) особистості.
В даний час сервісні організації, зокрема кафе, потребують регулярного проведення соціологічних досліджень, метою яких є: збір, накопичення та аналіз даних про стан і тенденції зміни ринку даних послуг, учасників ринку (споживачів, конкурентів) та інститутів, які можуть вплинути на становище компанії або окремих її продуктів на ринку.
На сьогоднішній день, на жаль, організації громадського харчування стикаються з браком інформації про ситуацію на ринку збуту своєї продукції. Проблема забезпечення якості послуг носить в сучасному світі універсальний характер. Якість є важливим інструментом у боротьбі за ринки збуту послуги. Саме якість забезпечує конкурентоспроможність товару. Вона складається з технічного рівня послуги і корисності товару для споживача через функціональні, соціальні, естетичні, економічні, екологічні властивості. Якщо не приділяти серйозної уваги якості обслуговування, будуть потрібні значні кошти на виправлення його дефектів. Рентабельне ведення виробництва в сучасних умовах вимагає постійної і всебічної інформованості про бажання клієнтів, їх ступеня задоволеності роботою організації.
Кафе «Джинн» відноситься до комерційних організацій. Будучи розташовано у центрі великого міста воно постійно залучається до жорсткої конкурентної боротьбі за клієнта. Тому для збереження постійних та залучення нових клієнтів дуже важливим є вивчення задоволеності відвідувачів якістю обслуговування в кафе.
Об'єкт соціологічного дослідження - клієнти кафе «Джинн».
Предмет дослідження - оцінка клієнтами діяльності кафе «Джинн».
Мета дослідження - виділити найбільш важливі критерії оцінки діяльності кафе клієнтом, і виявити рівень задоволеності обслуговуванням у кафе «Джинн».
Завдання:
1. З'ясувати ступінь важливості різних характеристик роботи кафе для клієнта
2. Виявити задоволеність різних соціальних груп відвідувачів роботою кафе «Джинн» та готовність знову стати клієнтом саме цього кафе;
3. Описати соціальний портрет відвідувача кафе «Джинн».
4. Виявити задоволеність клієнтів різними аспектами роботи офіціантів.
Гіпотези дослідження:
1. Постійними клієнтами кафе «Джин» є чоловіки від 25 до 45 років, з вищою освітою, які не перебувають у шлюбі.
2. Соціально-демографічний склад відвідувачів і цілі їх відвідування кафе змінюються протягом дня: у першій половині серед клієнтів домінують співробітники прилеглих офісів і студенти вузів, що бажають швидко перекусити, в другій половині - студенти вузів та підприємці, охочі відпочити або розважитися.
3. Частота відвідування кафе клієнтом безпосередньо пов'язана з його доходом і ступенем задоволеності асортиментом і якістю страв.
4. В основному клієнти відвідують кафе «Джинн», для того щоб зустрітися з друзями і тому що їм подобається кухня даного закладу.
5. Найчастіше клієнти дізнаються про кафе «Джинн» від друзів, родичів, колег.
6. В основному клієнти задоволені компетентністю офіціантів, але не задоволені швидкістю обслуговування.
В якості методу збору інформації було вибрано анкетування. Для дослідження була використана стихійна вибірка. Введення даних опитування та аналіз здійснювався з використанням програмного пакету «SPSS».
Інші роботи з даної категорії: