0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гендерні стереотипи в рекамі (ID:431346)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2020
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади вивчення гендерних стереотипів Розділ 2. Реклама як джерело гендерних стереотипіВ Розділ 3. Гендерні стереотипи в телевізійній рекламі (на прикладі емпіричного дослідження) Висновки Список використаних джерел та літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Поняття гендеру порівняно нещодавно увійшло до наукового вжитку. Термінологічно воно було сформовано в 60-х роках ХХ сторіччя, тоді як поширення набуло лише на початку 80-х років. Використання терміну «гендер» в сучасному розумінні запровадив американський психолог Р. Столлер. Його ідея полягала у розрізненні статі біологічної та статі соціальної. Він вважав, що стать (sex) повинні вивчати галузі біології та фізіології, а гендер (gender) повинен бути предметом дослідження соціології та психології [1]. Існує безліч варіантів визначення поняття «гендер». Так це поняття тлумачить словник гендерних термінів: «Гендер - це сукупність соціальних та культурних норм, що їх суспільство приписує виконувати людям залежно від їхньої біологічної статі» [21, с. 256].