0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні аспекти діагностики здоров’я школяра в практиці фахівця фізичного виховання (ID:1059831)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2021
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ШКОЛЯРА…………………………………………… 5 1.1. Здоровий спосіб життя. Фізичне здоров’я школяра, як головна цінність педагогічного процесу у фізичному вихованні……………………………… 5 1.2. Технологія функціонування системи фізичного виховання…………… 7 1.3. Принцип свідомості та активності у контексті сучасного уроку з фізичного виховання………………………………………..………………… 10 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ…..... 12 2.1. Упровадження фізичної культури і спорту в освітній процес, як засобів здорового способу життя школярів………………………………………...… 12 2.2. Перспективи формування здорового способу життя школярів в умовах освітнього простору…………………………………………………………… 18 РОЗДІЛ 3. СУЧАСНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ СТАНУ ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРА………………….…..…………………………………………….. 20 3.1. Визначення і оцінка фізичного стану, як показника здоров’я школяра у процесі фізичного виховання…………………………………………………. 20 3.2. Сучасна методика діагностики здоров’я школяра……………………… 27 ВИСНОВКИ………………………………………………………...…………. 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………… 33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Суть оздоровчої спрямованості як важливого принципу системи фізичного виховання полягає в наступному - фізична культура має на меті зміцнення здоров’я. Досягнення мети і реалізація завдань здійснюється через систему фізичного виховання. У процесі її функціонування утворюються взаємозалежні системи заходів, які спрямовані на вирішення завдань фізичного виховання: систему фізичних вправ та методів їх застосування - педагогічний процес, який спрямований на зміни у даному руслі фізичних можливостей школяра та систему організаційних заходів, які визначають і регламентують розвиток фізичного виховання в країні та суспільстві. Це дає змогу об’єднати їх у загальну структуру системи фізичного виховання, так як досягнення мети фізичного виховання стосовно індивіда чи групи людей (школярів, студентів) визначається соціально-економічними умовами суспільства, програмно-нормативними і організаційними основами побудови обов’язкового процесу фізичного виховання у освітньому закладі.