0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:1067895)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 70
Рік виконання: 2024
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……………………………………. 6 1.1. Фізична підготовленість як інтегральний показник розвитку рухових здібностей дітей…………………………. 6 1.2. Розвиток рухових здібностей дітей 4-5 року життя………………………………………………………….. 9 1.3. Типи занять фізичною культурою у дошкільних навчальних закладах та їх характеристика ………………… 13 1.4. Засоби і методи розвитку рухових здібностей дітей середнього дошкільного віку……………………………….. 19 Висновки до першого розділу ……………………………… 29 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ……… 31 2.1. Методи дослідження……………………………………….. 31 2.1.1 Теоретичні методи дослідження…………………………… 32 2.1.2 Емпіричні методи дослідження……………………………. 32 2.1.3 Методи математичної статистики…………………………. 34 2.2. Організація дослідження…………………………………… 34 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ …………………………………… 36 3.1. Показники та рівні розвитку координаційних і швидкісної сили здібностей дітей 4-5 років…………………………. 36 3.2. Особливості проведення фізичних вправ, що спрямовані на розвиток рухових здібностей дітей 4-5 років і використовуються у ЗНЗ…………………………………… 50 3.3. Практичні рекомендації для вихователів та інструкторів-методистів з фізичної культури щодо розвитку фізичних здібностей дітей 4-5 років.…………………………………... 54 Висновки до третього розділу……………………………… 55 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….… 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………..… 60 ДОДАТКИ 64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Фізична підготовленість як інтегральний показник розвитку рухових здібностей дітей Фізична підготовленість дітей є важливим аспектом їх загального розвитку та здоров'я. Цей термін охоплює широкий спектр фізичних характеристик, таких як сила, витривалість, гнучкість, координація та швидкість, які впливають на функціональність тіла в різних ситуаціях. Фізична підготовленість дітей визначається як здатність їхнього організму виконувати фізичні завдання на оптимальному рівні ефективності та безпеки та є інтегральним показником розвитку рухових здібностей тих, хто займаються. Значення фізичної підготовленості в дитячому віці полягає в тому, що вона сприяє не лише здоровому розвитку організму, але й формує основи для активного способу життя у майбутньому. Правильно організовані заняття спортом та фізичною активністю сприяють розвитку м'язово-скелетної системи, покращенню кардіореспіраторної функції, та сприяють загальному психоемоційному благополуччю дитини. Процес формування фізичної підготовленості дітей включає в себе різноманітні види фізичної активності, такі як ігри, спорт, фізичні вправи, заняття у спортивних секціях тощо. Організовані заняття спортом відповідно до вікових та індивідуальних особливостей дітей дозволяють ефективно формувати різні фізичні якості, розвивати координацію та сприяти загальному здоров'ю [5, с. 53 ]. Результати наукових досліджень підтверджують, що діти, які займаються регулярною фізичною активністю, мають кращу фізичну форму, міцніше здоров'я та краще психічне самопочуття порівняно з тими, хто веде сидячий спосіб життя. Розвиток рухових здібностей дітей дошкільного віку засобами фізичної культури є локально дослідженим питанням в обробленій нами літературі. Проте, наявні окремі вивчення даної тематики дозволяють на основі емпіричних даних, зокрема зчитування конкретної інформації до питання теоретико-методичних основ розвитку рухових здібностей дітей дошкільного віку, дозволило дослідити дану проблематику. В теорії та методиці спорту і фізичного виховання, присвяченій питанню рухових здібностей найчастіше використовують поняття-синоніми, такі як «фізичні здібності», «силові здібності», «швидкісні здібності», «координаційні здібності» [4, с. 82]. Згідно думок В. Фарфеля поняття «рухові здібності» відбиває і підкреслює органічну єдність фізіологічного, інтелектуального та психологічного компоненту рухової поведінки людини, що давно склалося у психології спорту і адекватне сучасним уявленням про моторні можливості людини. Провідні вчені в галузі дитячої психології О. Запорожець, О. Кононко, Г. Костюк, О. Кочерга, Г. Люблінська та ін. зосередили увагу на психологічних особливостях колективної взаємодії та визначили різні підходи тлумачення цього поняття, а саме: як обміну діями, спрямованої на організацію спільної діяльності, взаємовпливу, процесу конструювання міжособистісного простору [8, с. 141]. Гра – це специфічна форма прояву дитячої активності в певному непродуктивному виді діяльності, спрямованому не на одержання результатів, а на переживання задоволення від самого процесу, за визначенням, яке подано в психологічній енциклопедії [9, с .73]. Пояснення поняття «рухових здібностей» належать доктору педагогічних наук В. Ляху, де головним чином, рухові здібності на його думку, – це індивідуальні особливості. Про здібності судять за досягненнями у процесі навчання чи виконання будь-якої діяльності. Якщо людина швидше опановує рухом, якісніше його виконує, то в нього рухові здібності вищі. Таким чином, здібності – це не тільки вміння та навички, це характеристика того, як швидко та легко людина може набувати цих навичок. Під поняттям рухових здібностей розуміють індивідуальні, генетично обумовлені в розвитку зовнішні якісні сторони моторики, які визначають на думку Л. Сергієнка успіх в трудовій, спортивній та фізкультурній діяльності [14, с. 174 ]. Інше пояснення поняттю надає Г. Григоренко, називаючи рухові здібності – «енергетичними можливостями індивіда, котрі забезпечують значний рівень в адаптації до різноманітних видів фізіологічної активності» В. Лук’яненко «руховими здібностями» називає особливості індивіда, які визначають рівень рухових можливостей людини». В свою чергу В. Коренберг, зауважує на тому, що «рухові здібності лежать в основі рухових можливостей людини» [15, с.104]. Вчений Ю. Верхошанський зауважує на тому, що «моторні задатки, розвиваються на основі пристосованих змін, вже набутих в організмі, які переростають у відповідні рухові здібності, при володінні якими людина має можливості в успішності розв’язування потрібних завдань в нових, більш ускладнених умовах при зовнішніх впливах». Також науковець, вважає не корисним та не доцільним вести пошуки тих чи інших механізмів в організмі, які відповідають за витривалість, швидкість руху та силу.