0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Диференційоване фізичне виховання дітей старшого шкільного віку (ID:1127886)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 25
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Сутність та поняття диференційованого виховання 5 1.2. Особливості та критерії диференціації для фізичного виховання учнів старшої школи 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ НАПРАЦЮВАНЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 11 2.1. Аналіз основних методичних напрацювань диференційованого виховання дітей старшого шкільного віку у вітчизняних школах 11 2.2. Експериментальне дослідження ефективності диференційованого фізичного виховання 19 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 21 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Рівень фізичної підготовленості населення України на сучасному етапі не відповідає встановленим вимогам, а тому потребує розробки нових технологій застосування засобів та методів його підвищення. У системі підготовки юнаків фізичне виховання є важливим засобом формування в них здорового способу життя, розвитку й відновлення фізичних і духовних сил, реабілітації й корекції здоров’я. Актуальність теми курсової роботи в тому, що наразі в Україні склалася тривожна ситуація, яка несе в собі велику загрозу національній безпеці, соціальній і демографічній сферам. Критичний рівень здоров’я, фізичної підготовленості й фізичного розвитку дітей та молоді є наслідком зниження їхньої рухової активності у режимі дня при зростаючому статичному і психоемоційному напруженні процесу навчання, впровадження інноваційних комп’ютерних технологій у повсякденний побут, несприятливих екологічних умов навколишнього середовища. Така ситуація становить реальну загрозу генофонду нації, безпеці України та стала пріоритетною проблемою загальнодержавного значення і вимагає адекватного вирішення. Національні інтереси потребують нагального вжиття ефективних заходів для розв’язання соціально значущої проблеми запобігання захворюваності шляхом зміцнення здоров’я дітей як найвищої соціальної цінності. Шляхом використання засобів фізичного виховання та фізкультурно-оздоровчої роботи закладаються основи для збереження і розвитку здоров’я кожного члена суспільства. Досягти цієї мети можна лише за умови здійснення освітнього процесу на принципах, що забезпечують оздоровчу спрямованість, враховують рівень індивідуального розвитку учня [3, c.37]. Отже, диференційований підхід до дітей відповідно до індивідуальних особливостей – ефективний метод поліпшення навчального процесу та оздоровлення на уроці фізичної культури у школі. Про важливість аналізу наукового поняття «диференціація» у педагогіці пишуть вчені С.У. Гончаренко, О.І. Бугайов, Д.І. Дейкун, П.І. Дроб’язко, В.М. Володько, І.Е. Унт, А.А. Кірсанов, Є.С. Рабунський, М.Є. Полєнова, О. Братанич та багато інших дослідників. Особливостям диференційованого фізичного виховання дітей старшого шкільного віку присвячували праці такі вчені як О. О. Безкопильний, Т. І. Дейніченко, Д. А. Фильченко, Л. В. Волков, І. Д. Глазирін, Г. Л. Апанасенко. Об’єктом дослідження курсової роботи стало фізичне виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – особливості та ефективність диференційованого фізичного виховання дітей старшого шкільного віку. Метою курсової роботи є визначення важливості диференційовано виховання на уроках фізичної культури дітей старшого шкільного віку. Згідно з заданою метою необхідно розкрити наступні питання:  навести сутність та поняття диференційованого виховання;  визначити особливості та критерії диференції для фізичного виховання учнів старшої школи;  аналізувати основні методичні напрацювання диференційованого виховання дітей старшого шкільного віку у вітчизняних школах;  аналізувати експериментальне дослідження ефективності диференційованого фізичного виховання;  надати пропозиції щодо оптимізації сучасних підходів до диференційованого фізичного виховання дітей старшого шкільного віку. Курсова робота складається з 26 сторінок друкованого тексту, вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та налічує 1 таблицю. У списку використаних джерел 15 найменувань.