0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Спортивно-ігрові програми в організації туристичного дозвілля (ID:1132098)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 25
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ТУРИЗМУ І ЧІННИКИ 4 ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА НЬОГО 4 2. СПОРТИВНО ІГРОВІ ПРОГРАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ДОЗВІЛЛЯ 10 2.1. Ігри в поході 11 2.2. Туристські зльоти і змагання 16 2.3. Види спортивних турів і основні моменти організації їх проведення 18 2.4. Матеріально-технічні моменти організації спортивних програм 20 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 26  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Туризм – явище, відоме кожному. У всі часи нашу планету перетинали численні мандрівники і першопрохідці. Але лише недавно туризм виник як специфічна форма діяльності людей. Кожен з нас уявляє собі туризм як галузь, більш менш відому, оскільки всі ми кудись їздили і проводили відпустки далеко від будинку. Туризм - порівняно молодий феномен, що має, проте, коріння, що йде в стародавні часи. Ми вступили в ринкове господарство в той період, коли на міжнародному ринку вже відбулися істотні зміни відносно туризму. Туризм у всьому світі став однією з найзначніших економічних галузей, а для деяких держав, що розвиваються, – основою їх існування (Таїланд, Кіпр, Малайзія і ін.). Туризм зараз є одним з найдинамічніших секторів як української, так і світової економіки. Туризм – це також і туристські підприємства, насамперед діяльність туристичних організаторів і посередників. Сьогодні число туристичних компаній сильно збільшилося, і жорстка конкуренція примушує їх займати свої ніші на ринку. Існують фірми, що займаються окремими країнами або напрямами, є фірми, що працюють тільки на прийом туристів. Є такі, що працюють з групами, і ті, що організовують поїздки по індивідуальному замовленню. Є туроператори, яких повністю організовує поїздки і пропонують із знижкою іншим тур фірмам готові маршрути, і є тур агенти, промовці посередниками між туроператором і клієнтом. До тур агентам стікається інформація про різні тури, з яких вони підбирають клієнтові потрібний і найбільш доступний за ціною.