0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічна підготовка спортсменів під час тренеровок, психологія для фізруків (ID:1135996)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 51
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТА ВОЛЬОВОЇ ПІДГОТОВКИ СПОРТСМЕНІВ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 5 1.1. Поняття та роль психологічної підготовки спортсменів 5 1.2. Вплив спортивної діяльності на психічний стан учня 7 1.3. Значення психологічних якостей вчителів фізичного виховання в спорті у сучасних умовах для підготовки учнів до спортивних змагань і проведення тренувань 12 РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТА ВПЛИВУ НА ПІДЛЕГЛИХ ПІД ЧАС ТРЕНУВАНЬ ТА ПІДГОТОВКИ ОКРЕМИХ СПОРТСМЕНІВ ЧИ КОМАНД ДО ЗМАГАНЬ 15 2.1. Визначення доцільності методу аутогенного тренування під час тренування учнів 15 2.2. Психологічна підготовка спортсменів та команд 18 2.3. Оцінка важливості самовиховання учнів як елемент загальної психологічної підготовки спортсменів 25 РОЗДІЛ 3. СПОСОБИ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА ДОПОМОГО ЦЬОГО 28 3.1. Практичний аналіз оцінки психологічних показників учнів що виступають у змаганнях (на прикладі плавців) 28 3.2. Методика діагностики оперативної оцінки самопочуття, активності і настрою (САН) 37 3.3. Застосування критеріїв вихованості і виховного впливу 38 Виховний вплив. 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРАСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 47 ДОДАТКИ 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. На сьогоднішній день важливість у навчальному процесі фізичної культури неможна заперечити. Спортивна складова в житті людей з кожним роком складає все більше місце. Своєчасна психологічна підтримка тренером (вчителем) своїх підлеглих сприяє вихованню в них вольових задатків, дисциплінованості. Обізнаність вчителя фізичної культури в психології також сприяє формуванню дружньої атмосфері в колективі. Крім того психологія спорту в цілому окрема дуже важлива і досить мало вивчена в даний час. В основному психологічна підтримка учнів лягає на плечі вчителя. Об’єкт дослідження: процес підготовка спортсменів під час тренувань. Предмет дослідження: психологічні особливості спортсменів під час тренувань, психологія для вчителів фізичного виховання. Мета дослідження: виявити основні умови успішної підготовки спортсменів під час тренувань. Гіпотеза: рівень підготовки залежить від рівня осмислювання матеріалу. Мета курсової роботи − участь у процесі наукового пошуку, що сприяє: 1) розвитку вищих форм психічної діяльності, творчої активності, ініціативності; 2) систематизації здобутих знань; 3) з’ясуванню рівня психолого-педагогічної підготовки на певному етапі навчання у вузі (розуміння програмного курсу дисциплін психологічного циклу і значущості обраної для розробки конкретної проблеми, вміння працювати з методами наукового дослідження); 4) усвідомленню значущості психологічного знання в системі пізнання навколишньої дійсності тощо. Досягнення поставленої мети зумовило вирішення таких завдань: 1. З’ясувати сутність процесу психологічної та вольової підготовки. 2. Виявити методологію психологічної взаємодії та впливу на підлеглих під час тренувань та підготовки окремих спортсменів чи команд до змагань. 3. Розробити рекомендації для практичного застосування методів психологічної взаємодії з учнями та пропозиції щодо оптимізації навчального процесу за допомого цього. Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 54 сторінок друкованого тексту. Курсова робота містить 2 таблиці. Список використаних джерел включає 30 найменувань.