0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання рухливих ігор та естафет на уроках фізичної культури як один із засобів розвитку фізичних якостей учнів (ID:1217131)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….……. РОЗДІЛ I. ЗНАЧЕННЯ РУХЛИВИХ ІГОР ТА ЕСТАФЕТ ДЛЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ……………………………………………….……………… 1.1 Класифікація та значення рухливих та спортивних ігор………….……….. 1.2 Рухливі ігри як засіб розвитку фізичних якостей……………….…………. 1.3 Вплив рухової активності на організм дитини……………….…………….. РОЗДІЛ 2. ВИДИ СПОРТИВНИХ ІГОР ТА ЕСТАФЕТ, ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПРОВЕДЕННЯ ПІД ЧАС ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ………….…………… 2.1 Ігровий та змагальний методи у фізичному вихованні……………….…... 2.2 Методика проведення рухливих ігор для розвитку фізичних якостей в учнів……………………………………………………………………..…………. 2.3 Особливості організації спортивних змагань учнів………..……………….. 2.4 Організація спортивних свят та ігор…………………...…………………… ВИСНОВКИ………………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………..…………….. ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми полягає в тому, що спортивні ігри забезпечують як фізичне, так і колективне виховання, згуртовують гравців, що є надзвичайно важливим. Роль рухливих ігор в системі фізичного і спортивного виховання величезна. Рухлива гра, як і будь-яка інша, супроводжує людину протягом усього її дитинства, рухливі ігри не тільки зміцнюють здоров'я та розвивають організм, але й є засобом культурно-морального виховання та залучення людини до життя суспільства. Формування української національної системи фізичного виховання вимагає перебудови процесу фізичного виховання, переходу до розвиваючої, демократичної та гуманістичної системи освіти. Цінність рухливих ігор ще й у тому, що вони допомагають дітям розвивати такі важливі фізичні якості, як швидкість, спритність, витривалість. Гра — особливий вид людської діяльності, що виник із суспільної потреби підготовки молодих поколінь до життя. Формуючий процес навчання та виховання в Україні створив умови для збереження та розвитку національної культури, особливо впровадження та використання рухливих ігор у системі спорту школярів [3, c.83]. Сьогодні гра повинна бути включена в усі напрями виховної роботи як важливий засіб набуття та передачі соціального досвіду, емоційного збагачення особистості, викликання потреби у творчій діяльності та підвищення фізичної працездатності. На необхідність використання різноманітних ігор у вихованні здавна звертали увагу видатні вчені, педагоги: Ян Амос Коменський, А.С. Макаренко, К.Д. Ушинський, В.О. Сухомлинський. Про окремі аспекти рухливих ігор у вихованні дітей говориться у працях Вільчковського Е.С., Воробей Г.В., Мудрика С.Б., Цьося А.В. та ін [1, c. 83]. Фізичне виховання є основним напрямом упровадження фізичної культури і є органічною частиною загальної освіти, покликаної забезпечити розвиток фізичних, морально-вольових, розумових здібностей і професійно-прикладних навичок людини. Правильне фізичне виховання повинно підготувати кожну людину до того, щоб вона не боялася ніякої роботи, напруження своїх сил, що сприятиме набуттю фізичної самостійності. Успішно виховати людину можна лише відповідними методами, які приховують привабливість самого виховання та навчання. Одним із таких методів є ігри. Ігри виступають як засіб фізичного виховання і як метод організації дитячого колективу. Через ігрову діяльність дитина входить у світ знань, на позитивному емоційному тлі починає вивчати азбуку науки, оволодіває духовними цінностями. У грі моделюється свого роду мікросуспільство, в рамках якого діти одержують початкову підготовку в галузі суспільної поведінки. Спортивні ігри – це особливий вид ігор, які не стільки дають пізнавати світ, скільки підготовлюють дитину фізично до цього світу. Мета курсової роботи – вивчити теоретичні основи фізичного виховання, визначити місце спортивних ігор у фізичному вихованні, особливості та форми спортивних ігор, їх види та особливості в навчальних закладах. Об’єктом дослідження є педагогічна діяльність вчителя фізичної культури, педагогічні взаємозв’язки між суб’єктом та об’єктом навчання та виховання, особистістю та колективом, організація та керівництво пізнавальною діяльністю дітей. Предметом дослідження є зміст, форми і методи організації та проведення педагогічного процесу, особливості діяльності учня та вчителя в процесі використання рухливих ігор на уроках фізичної культури. Завдання курсової роботи:  Дослідити класифікацію та значення рухливих, спортивних ігор;  Дослідити вплив рухової активності на організм дитини;  Дослідити види спортивних ігор та естафет, методики та особливості їх проведення під час фізичного виховання;  Дослідити ігровий та змагальний методи у фізичному вихованні