0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив тренування швидкісно-силової спрямованості на фізичну підготовленість юних самбістів (ID:203686)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 46
Рік виконання: 2004
Вартість: 280
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 РОЗДІЛ І. ОСНОВИ ШВИДКІСНО-СИЛОВОЇ ПІДГОТОВКИ САМБІСТІВ . 6 1.1. Поняття про швидкісно-силові здібності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 1.1.1. Структура силових якостей людини. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 1.1.2. Фізіологічні основи швидкісно-силових якостей . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 1.1.3. Характеристика швидкісної, динамічної та “вибухової” сили . . . . . . 13 1.2. Анатомо-фізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 1.3. Розвиток швидкісно-силових якостей юних самбістів . . . . . . 21 1.3.1. Засоби розвитку швидкісно-силових якостей самбістів. . . . . . .. . . . . 21 1.3.2. Методика розвитку швидкісно-силових якостей самбістів ...... . . . . . 24 РОЗДІЛ 2. ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ШВИДКІСНО- СИЛОВОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У СПОРТИВНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЮНИХ САМБІСТІВ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .32 2.1. Мета, задачі та методи дослідження . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 2.2. Організація педагогічного експерименту . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 2.3. Аналіз результатів дослідження . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38 ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 ЛІТЕРАТУРА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Покращення багаторічної підготовки самбістів високої кваліфікації неможливо без уваги до однієї з її складових частин - методики початкового навчання та тренування. За останній час проблемам юнацького спорту присвячено багато досліджень, але питання керівництва підготовкою юних самбістів залишаються недостатньо вивченими. Це пов’язано з тим, що названі проблеми певний час не були об’єктом пильної уваги тренерів - дослідників. Останнім часом стало очевидним, що покращення підготовки резерву - одне з найважливіших питань, яке необхідно ретельно дослідити. Одним із найважливіших факторів, що зумовлюють майстерність спортсмена, є його спроможність до прояву значних м’язових зусиль у найкоротший час - так звана “вибухова” сила. Ця якість, як вважають більшість фахівців, підвищує ефективність спортивної діяльності у багатьох видах спорту. “Вибухова” сила характеризує швидкісно-силові властивості м’язів, їх спроможність до прояву “вибухових” якостей, являється критерієм швидкісних якостей та розвитку максимальної швидкості, тобто відображає справжні нейродинамічні механізми швидкості дій. У спортивній боротьбі успіх виступу на змаганнях значно залежить від рівня розвитку фізичних якостей. Швидкісно-силова підготовка є однією з найбільш значних сторін підготовки самбістів. Успіх виступу в певній мірі залежить від здібності спортсмена розвивати максимальні м’язові зусилля у найкоротший час при високій ефективності виконання технічних дій. Відомо, що шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку всіх без винятку якостей. Але в різні вікові періоди темпи природнього зростання рухових здібностей не однакові. Реакція дитячого організму на фізичне навантаження на окремих етапах вікового розвитку досить різна. Ця реакція має значний і тривалий ефект у певні періоди, які називають критичними , чи чутливими. Як доводить аналіз науково-методичної літератури, молодший шкільний вік, є періодом інтенсивного зростання швидкісно- силових здібностей, які відіграють важливу роль у спортивному самбо, для досягнення високих спортивних результатів, а також у гармонічному фізичному розвитку дітей. Таким чином, достатньо великі можливості для вдосконалення швидкісно-силових якостей мають юні самбісти. Але ця проблема ще недостатньо вивчена у наукових дослідженнях. Тому, більшість тренерів з самбо, при роботі з юними спортсменами користуються застарілими методиками. Вищевикладене свідчить про те, що виникла необхідність вивчення особливостей прояву швидкісно-силових здібностей юних самбістів на етапі початкової підготовки, а також виявлення ефективних засобів і методів розвитку швидкісно-силових якостей у 9-10-ти річних дітей, з метою покращення їх рухової підготовленості та забезпечення успішної спортивної підготовки резервів, що безумовно сприятиме підвищенню успішності виступів українських самбістів на міжнародному рівні у майбутньому. Метою дослідження було експериментальне обґрунтування, та використання різноманітних засобів, спрямованих на розвиток, та вдосконалення швидкісно-силових якостей, у спортивній підготовці борців - самбістів 9-10 років.