Вплив  тренування швидкісно-силової спрямованості   на  фізичну  підготовленість юних     самбістів (ID:203686)
Зміст
        ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  3
       РОЗДІЛ  І.  ОСНОВИ  ШВИДКІСНО-СИЛОВОЇ   ПІДГОТОВКИ    САМБІСТІВ  . 6
1.1.  Поняття  про  швидкісно-силові  здібності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
1.1.1.	   Структура  силових  якостей  людини. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
1.1.2.	Фізіологічні  основи  швидкісно-силових  якостей . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
1.1.3.	Характеристика швидкісної,  динамічної  та  “вибухової”  сили . . . . . . 13
	
1.2.	Анатомо-фізіологічні  особливості  дітей  молодшого 
шкільного  віку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
  1.3. Розвиток  швидкісно-силових  якостей  юних  самбістів . . .  . . .  21
 1.3.1.   Засоби  розвитку  швидкісно-силових  якостей  самбістів. . . . . . .. . . . . 21
1.3.2.	Методика  розвитку  швидкісно-силових  якостей  самбістів ...... . . . . . 24
РОЗДІЛ 2.  ЕФЕКТИВНІСТЬ  ЗАСТОСУВАННЯ  ЗАСОБІВ  ШВИДКІСНО-
                    СИЛОВОЇ  СПРЯМОВАНОСТІ  У  СПОРТИВНІЙ  ПІДГОТОВЦІ
                     ЮНИХ  САМБІСТІВ. . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .32
      
      2.1. Мета,  задачі  та  методи  дослідження   . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . 32
      2.2. Організація  педагогічного  експерименту . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  34
      2.3. Аналіз  результатів  дослідження . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
ВИСНОВКИ  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  43
ЛІТЕРАТУРА  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .44
Зразок роботи
Покращення багаторічної підготовки самбістів високої                           кваліфікації неможливо без уваги до однієї з її складових                                  частин  -  методики початкового навчання та тренування.                                  За останній час проблемам юнацького спорту присвячено багато                     досліджень,  але   питання  керівництва  підготовкою  юних  самбістів залишаються недостатньо вивченими.  Це пов’язано з тим,  що названі проблеми певний час не були об’єктом пильної уваги тренерів - дослідників.  Останнім часом стало очевидним, що покращення  підготовки резерву  -  одне з найважливіших питань, яке необхідно ретельно дослідити. Одним із найважливіших факторів, що зумовлюють майстерність  спортсмена, є його спроможність до прояву значних м’язових зусиль у найкоротший час  -  так звана  “вибухова” сила.  Ця якість, як  вважають більшість фахівців, підвищує ефективність спортивної діяльності у багатьох видах спорту. “Вибухова” сила  характеризує швидкісно-силові властивості м’язів, їх спроможність до прояву “вибухових” якостей, являється критерієм швидкісних якостей та розвитку максимальної швидкості, тобто відображає справжні                                      нейродинамічні      механізми      швидкості      дій.  
У спортивній боротьбі успіх виступу на змаганнях значно                  залежить від рівня розвитку фізичних якостей.  Швидкісно-силова                  підготовка є однією з найбільш значних сторін підготовки                                самбістів.  Успіх виступу в певній мірі залежить від здібності спортсмена                     розвивати максимальні м’язові зусилля у найкоротший час при                        високій     ефективності     виконання     технічних      дій.  
Відомо, що шкільний вік є сприятливим періодом для                        розвитку всіх без винятку якостей.  Але в різні вікові періоди темпи                природнього     зростання     рухових     здібностей     не     однакові. 
Реакція  дитячого  організму  на  фізичне  навантаження  на окремих етапах вікового розвитку досить різна. Ця реакція має значний і тривалий ефект у певні періоди, які  називають   критичними , чи  чутливими.
Як доводить аналіз науково-методичної  літератури, молодший        шкільний вік, є періодом інтенсивного зростання швидкісно-                             силових здібностей, які відіграють важливу роль у спортивному                         самбо, для досягнення високих спортивних результатів, а                              також     у     гармонічному     фізичному     розвитку     дітей.
Таким чином, достатньо великі можливості для вдосконалення                       швидкісно-силових якостей мають юні самбісти. Але ця проблема ще                 недостатньо вивчена у наукових дослідженнях. Тому, більшість                 тренерів з самбо, при роботі з юними спортсменами   користуються    застарілими    методиками.
Вищевикладене свідчить про те, що виникла необхідність                  вивчення особливостей прояву швидкісно-силових здібностей                  юних самбістів на етапі початкової підготовки, а також виявлення                        ефективних засобів і методів розвитку швидкісно-силових                                якостей  у  9-10-ти річних дітей, з метою покращення їх рухової                            підготовленості та забезпечення успішної спортивної підготовки                      резервів, що безумовно сприятиме підвищенню успішності виступів               українських    самбістів    на    міжнародному     рівні    у    майбутньому.
Метою дослідження  було експериментальне обґрунтування,           та  використання різноманітних засобів, спрямованих  на  розвиток, та вдосконалення швидкісно-силових якостей,  у   спортивній     підготовці  борців - самбістів   9-10  років.
Інші роботи з даної категорії: